Iets afleren........

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 21:26

Petzzzz;)

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:08

Als je je niet verdiept in het WAAROM heb je het recht niet je paard te slaan. Boos!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:28

bubbels schreef:
Niemand die zich afvraagt WAAROM het paard bijt? Boos!

Kan me niet schelen, hij heeft het maar te laten.
Hoe vreselijk het blijkbaar allemaal ook is wat ik 'm aan doe, hij heeft mij NIET te bijten.
Beetje narrig in de lucht mag best eens, maar gericht naar mij accepteer ik niet, nooit.

DeBje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:42

Ik moest vroeger een shetlander hengstje beleren die ook continu naar alles beet, de hoefsmid gaf toen de tip om tijdens het poetsen een groot stuk zeep in mijn hand te nemen zodat hij daarin zou bijten.

Tijdens het poetsen kon hij namelijk echt gemeen naar je bijten, ik dit dus gedaan en ja hoor na 3 keer misbijten had hij de 4e keer toch echt een stuk zeep in zijn mond Haha!

Daarna was hij een stuk voorzichtiger met het zomaar van zich af bijten, hij beet daarna nog wel eens maar niet meer constant en hij keek ook eerst waarnaar hij beet OK dan!

DeBje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:43

Margreet"]
[quote="bubbels schreef:
Niemand die zich afvraagt WAAROM het paard bijt? Boos!

Kan me niet schelen, hij heeft het maar te laten.
Hoe vreselijk het blijkbaar allemaal ook is wat ik 'm aan doe, hij heeft mij NIET te bijten.
Beetje narrig in de lucht mag best eens, maar gericht naar mij accepteer ik niet, nooit.
[/quote]

OK dan! helemaal mee eens