Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Kijk als het allemaal wat minder vijandig en gevaarlijk aanvoelt dan is het ondanks wat wel of niet mag, wel zo sociaal als je natuurlijk even de stalhouder wat tijd geeft om een paard erbij te regelen wanneer blijkt dat die van hem / haar alleen komt te staan.
Elisa2 schreef:Ja dat laatste vind ik ook, wellicht heeft de stalhouder nu ook spijt van de eigen overtrokken reactie. Zolang het on speaking terms kan blijven zou dat mijn voorkeur hebben.
Eigenlijk zou imo de beste optie zijn, betaal zes weken en zeg dat je uiterlijk over een maand vertrekt dan heeft de stalhouder een maand om een ander paard te regelen. Hoe dat is dan het eigen probleem. Lijkt me niet meer dan redelijk naar beide partijen toe.
pmarena schreef:wel zo sociaal als je natuurlijk even de stalhouder wat tijd geeft om een paard erbij te regelen wanneer blijkt dat die van hem / haar alleen komt te staan.
Little_Gift schreef:pmarena schreef:wel zo sociaal als je natuurlijk even de stalhouder wat tijd geeft om een paard erbij te regelen wanneer blijkt dat die van hem / haar alleen komt te staan.
Stalhouder mocht gerust op de paarden van ts rekenen voor nog minimum 6 weken.
Daar was TS van begin af aan duidelijk over.
Echter, is het door de reactie van staleigenaar dat dit onhoudbaar werd.
Ze deed het dus zichzelf aan en heeft zelf alle redelijkheid de nek om gedraaid.
Dat staat toch duidelijk te lezen in ts haar berichten trouwens.
pmarena schreef:Kijk als het allemaal wat minder vijandig en gevaarlijk aanvoelt dan is het ondanks wat wel of niet mag, wel zo sociaal als je natuurlijk even de stalhouder wat tijd geeft om een paard erbij te regelen wanneer blijkt dat die van hem / haar alleen komt te staan.
Little_Gift schreef:Elisa2 schreef:Ja dat laatste vind ik ook, wellicht heeft de stalhouder nu ook spijt van de eigen overtrokken reactie. Zolang het on speaking terms kan blijven zou dat mijn voorkeur hebben.
Eigenlijk zou imo de beste optie zijn, betaal zes weken en zeg dat je uiterlijk over een maand vertrekt dan heeft de stalhouder een maand om een ander paard te regelen. Hoe dat is dan het eigen probleem. Lijkt me niet meer dan redelijk naar beide partijen toe.pmarena schreef:wel zo sociaal als je natuurlijk even de stalhouder wat tijd geeft om een paard erbij te regelen wanneer blijkt dat die van hem / haar alleen komt te staan.
Stalhouder mocht gerust op de paarden van ts rekenen voor nog minimum 6 weken.
Daar was TS van begin af aan duidelijk over.
Echter, is het door de reactie van staleigenaar dat dit onhoudbaar werd.
Ze deed het dus zichzelf aan en heeft zelf alle redelijkheid de nek om gedraaid.
Dat staat toch duidelijk te lezen in ts haar berichten trouwens.