Goede peesbeschermers, welk merk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:07

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:30

Ik heb veel verschillende soorten beschermers, en ik vind de NEW beschermers het fijnste, wel de nieuw beschermers met een nepbontinleg.
Dat zijn deze:
Afbeelding
Ik heb een paard die ontzettend gevoelig is voor schuurplekken ed, maar met deze beschermers heb ik geen last, ook als je met deze beschermers het water in gaat blijven ze goed zitten en zakken niet af of gaan schuren.
Zoals al werd gezegd oa te koop bij www.eventingshop.nl

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:14

Ik heb zwarte Eskadrons voor het dagelijks gebruik (in de bak, voor de wagen en naar buiten) en die bevallen prima!
geen drukkingen en ze gaan lang mee.

Een paar jaar terug heb ik een set Actions aangeschaft (peesbeschermers en strijklappen) en die heb ik maar 2x gebruikt... Ze voegden niet goed, zakten af, etc... En die waren echt niet goedkoop!

Voor wedstrijden heb ik BR's, die doen het ook prima! Alleen het wit wordt na verloop van tijd wat gelig...

Dan heb ik ook nog 3 in 1 beschermers van HH, die zijn ook niet verkeerd, maar na verloop van tijd wordt het klitteband wat slapper...

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:19

ik heb eskadrond voor en br achter (vind ik een betere sluiting hebben)
dan heb ik nog mn oudere beschermers van pagony en merkloos geloof ik. gebruik ik voor buitenrijden als het echt super modderig is (en ik weet dat ze dan nog lang niet drogen Tong uitsteken ) zijn allemaal zwart.
ben met allemaal zeer tevreden!