Ibbel schreef:Maar afgezien van de taalfouten, ik zou het er echt niet voor over hebben.
En even serieus: 3 van die groepen van 11-12 paarden à 620 euro, dan heb je het dus over een maand-omzet van ruim 20k, en een jaaromzet van 240k. Dat is onrealistisch veel.
Ik denk dat het best realistisch is,dit is geen winst maar omzet, je zit ook met kosten. Uitmesten voor 4 paarden op een paddock paradise achtig concept kost je ongeveer 1 uur per dag. Heb je 36 paarden staan dan ben je dus 9 uur per dag alleen al aan het mesten 7 dagen per week. Dus 63 uur per week aan arbeid alleen voor het mesten. Misschien kan dat wel iets sneller. Maar ik denk dat je zeker 2fte nodig hebt voor al het werk, dat moet betaald worden. Onbeperkt hooi van goede kwaliteit kost wat. Onderhoud van de bakken etcetera. Als alle beloftes waar gemaakt worden is de prijs denk ik heel redelijk. Maar niet iedereen wil of kan dat betalen.
Toen ik in de randstad woonde had ik met liefde zoveel betaald voor een fijne plek. In limburg word het wel iets lastiger om je publiek te vinden. Er zijn best wat alternatieven in de omgeving, hoewel die zich meer focussen op recreatieruiters.