Als je altijd geluk hebt gehad met zandgrond dan is dat fijn natuurlijk, maar als je nu toch "aan de beurt komt" om te dealen met nattigheid, dan moet je toch keuzes maken tussen de mogelijke opties die je hebt en dat zal per situatie / baasje / paard verschillen.
Hier maak ik me niet zo druk om opvriezen: ze kijken zelf maar uit, we hebben genoeg uitwijkmogelijkheden voorzien. Als ze droog hun hooi kunnen eten en een beetje rondwandelen, al is het maar op een klein stukje, dan is dat heus geen ramp voor een korte tijd.
Hier mogen ze gewoon op het zand en een deel van de track. Er is een deel modder maar er is ook een deel nog best okee. Zand is wel nat maar niet 1 grote plas. Op de bestrating liggen ook wel plassen. Maar we hebben de stal expres op een verhoogd stuk geplaatst met het idee dat er wel heel wat moet gebeuren voordat ze dan geen droge plek meer hebben. Onze zelfgebouwde stal ligt een halve meter hoger dan de wei en het stalletje dat er al stond.
Als het echt bar en boos is en je hebt de mogelijkheid om een deel van je erf af te zetten voor de paarden, dan zou ik dat lekker doen