Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Ik bestel het tegenwoordig bij Worm&Co en ik vond het nogal schokkend dat ze het daar thuisbezorgen voor een lagere prijs dan dat ik de ontworming op zou halen bij mijn dierenarts in de regio. Tuurlijk komen de kosten voor het onderzoek er nog bij, maar dat is bij de dierenarts ook. Dat scheelt je alleen de verzendkosten van je mestonderzoek.
Celebi schreef:Ik bestel het tegenwoordig bij Worm&Co en ik vond het nogal schokkend dat ze het daar thuisbezorgen voor een lagere prijs dan dat ik de ontworming op zou halen bij mijn dierenarts in de regio. Tuurlijk komen de kosten voor het onderzoek er nog bij, maar dat is bij de dierenarts ook. Dat scheelt je alleen de verzendkosten van je mestonderzoek.
Popstra schreef:Mijn DA wist trouwens te vertellen dat mest onderzoek totaal onbetrouwbaar is en ze in Zweden er al van af stappen en adviseren paarden gewoon weer regematig te ontwormen zonder onderzoek.
prugelpiet schreef:Popstra schreef:Mijn DA wist trouwens te vertellen dat mest onderzoek totaal onbetrouwbaar is en ze in Zweden er al van af stappen en adviseren paarden gewoon weer regematig te ontwormen zonder onderzoek.
Heeft ze ook verteld waarom?