Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Dus dat je gewoon een lus om z'n neus krijgt.
, en toen ze de trailer in moest, weigerde mevrouw. Rustig blijven, tot 10 tellen, diep ademhalen. Eerst Frank geprobeerd. Telkens als ze met de voorbenen op de plank stond, ging het hoofd de lucht in en is alles interessant, behalve die trailer ingaan. Toen heb ik het geprobeerd. Met ferme pas richting trailer, plank op tot bovenaan, en opeens komt ze een stukje omhoog, om zich vervolgens om te draaien, en mij de trailer uit te sleuren. Ik was zo boos
. Ze was gewoon aan het etteren. Ze kan veel maken, maar niet mij in gevaar brengen. Ik heb haar een trap onder haar buik verkocht, en ben met haar een rondje gaan lopen. Bij de trailer heeft Frank haar weer overgenomen. En of ze de trailer in wou, ze liep hem bijna ondersteboven
. Dat was de laatste keer, dus ben heel benieuwd hoe het van het weekend gaat. Maar ik laat me niet bedonderen. Ik moet er dus wel bij zeggen dat ulisse een heel stoer, dominant paard is.BlueStar schreef:Hier nog een adres die paarden weer leren om in een trailer te gaan.
www.paardentaxi.com onder de knop badloaders.
vonneke schreef:mm dat op paardentaxi klinkt heel aanlokkenlijk.
dat past me meer als de zweverige NH (heb er ook helemaal geen ervaring mee)
maar morgen ga ik het nog eens met liefde proberen