Elisabeth32 schreef:Citaat:Wat zijn de negatieve ervaringen? Kun je er zelf gaan kijken wat ze voeren en eventueel je paard zelf voer geven?
Trouwens, wel super dat je er zo in staat voor je paard.
Haha dank je. Soms ook erg lastig om beslissingen te nemen…
Ik ben op de stal wezen kijken. Voelde wel goed alleen ik weet dat de doorloop erg groot is en er negatieve ervaringen zijn over hoeveelheid hooi en kwaliteit. Zelf bijvoeren zie ik niet zitten op een volpension stal en is ook lastig in een groep.
Die stal zeker niet kiezen. Grote doorloop bij een pensionstal is nooit een goed teken ( zelfde geldt voor werkgevers), want een goede pensionstal heeft juist amper doorloop. Als er veel doorloop is dan is er dus iets goed mis bij die stal en geen kleine dingetjes, want dan was de doorloop niet groot. Dus die gewoon afschrijven, hoe mooi de locatie ook is. Vooral omdat je al weet dat EN de kwantiteit EN de kwaliteit van het ruwvoer prut is. Dubbelnegatief imo; te weinig en daarbovenop ook nog matige tot slechte kwaliteit.
Hoe ver zit je van het bos af als je met de trailer rijdt? Als je op redelijk korte duur een flink bos hebt, zou ik gaan voor een eigen trailer.
Of doorzoeken en goed uitpluizen of beloftes na worden gekomen. Een gesprek met de al bestaande klanten buiten de pensionhouder om vertelt je vaak al wel wat je moet weten voor je beslissing.