@ConnemaraP Welkom wat leuk twee witjes. Daar hebben de kids vast ook veel poetsplezier aan

@Getup welkom leuk dat je er bij bent.
@Dubbelfun buienradar is je vriend

MarjanB schreef:Dank je!!
Ik ben te druk geweest van t weekend dus ik lees alleen ff mee, nu helemaal naar de kloteiets met dit..
Pad naar stal aangelegd
[ [url=m/JqvPrd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JA1qxo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hjFJXp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tuin vlak gemaakt voor gras zaaien en een border aangelegd.
[ [url=m/hnaN1K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er al goed uit! Geef jezelf maar even een schouderklopje na dit weekend. Was vast een flinke klus

En een brutale merrie. Ja soms moeten ze even weer weten welke plek ze hebben

@Lynn succes met de zoektocht. Ben zelf totaal niet bekend met gangenpaarden. Lijkt mij lastig…
@Jinte Hey leuk dat je er bent

Maartje_M schreef:Hier vandaag met de baby gewerkt, 2e keer er op. Ze was erg braaf!
[ [url=m/7ZaQ4K.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vanmorgen in de kas gewerkt, was wel warm in de zon
Wat ziet dat er fijn uit! Toppie dat het zo goed gaat

@charaz spannend aftellen
@Donja wat een schattig veulentje. Wanneer komt nr 2 ongeveer?
@Dais
Ooh zware klus zeg!! Alles met de hand

Welke hengsten heb je op het ook?

@ Danueh welkom terug. Mooie foto!
@belle-boef leuke foto’s en handig gevonden met die dubbele beugels!
@Tijn8 welkom

@joyce jammer dat de les niet doorging maar klinkt alsof je genoeg had om aan te werken. Zou ook maar saai zijn als het altijd alleen maar perfect gaat hè

@boemel Bij Flor liggen ook niet alle dekens recht en moet ik soms even aantrekken. Bij haar heeft Bucas een mooie pasvorm. Soms is het even zoeken naar de juiste match… heb haar overigens dit seizoen geen deken op gedaan omdat ze ook niet meer in training staat en zat ze lekker onder een teddyvacht. Wil ook net zo goed

Karin_deB schreef:@Dais, ik moest keihard lachen om je baarmoeder opmerking, klotste zo mn drinken over mezelf heen

Karin_deB schreef:Heb de offerte van Dirks Fourage terug. Best prijzig![]()
Misschien gewoon verwend met mn huidige prijs of het is zo duur omdat ik kleinere opslag heb
Ja die groothandels hanteren wel echt wat andere prijzen. vooral als je klein inkoopt. Anders een oproepje plaatsen? Misschien vind je bij toeval iemand die klein kan leveren wat je zoekt