wat is nou een sterke, goede, BETAALBARE deken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maitu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 09:48

Ik heb ook verschillende types paarden; bij HH vaak schuurplekken op de boeg en op de schoft, boevendien gingen deze dekens bij mijn paarden vaak schuiven en scheefhangen.
De zomerdekens van HH vind ik wel ok.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 09:58

Ik ben ook erg tevreden over de HH-deken. Ik heb de 300gr. uitvoering en is waterdicht. De deken is 100% waterdicht en heeft een hele mooie pasvorm, waardoor hij niet verschuift. Ik heb 'm nu 2 seizoenen op mijn paard liggen en behalve dat hij schoongemaakt moet worden, is hij nog als nieuw. Bij ons op stal zijn nog een paar mensen, die 'm voor hun paard hebben. Zij zijn er ook erg tevreden over.

Ik heb ook een HH-overgangsdeken. Deze vind ik beduidend minder. Heeft toch wat meer de neiging om te schuren of te schuiven. Dit is volgens mij als wel een vrij oud model.

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 10:23

Ik heb voor mijn pony's (welsh en new forest) verschillende merken staldekens en daaroverheen een HH ongevoerde regendeken als ze naar buiten gaan. Staldeken blijft op die manier ook altijd netjes schoon en ik hoef niet bang te zijn voor een onverwacht regenbuitje.
Je moet van HH alleen niet de allergoedkoopste ongevoerde regendeken nemen, daar is de kwaliteit niet zo van. Degene die daarna komt, is een prima deken en absoluut waterdicht.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 11:07

hoe is de kwaliteit van BR dekens? Een winkel hier in de buurt heeft een aanbieding, thermo deken voor 70 euro ofzo dacht ik.... (alleen is die niet waterdicht)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 11:14

Over HH ben ik super te spreken heb ze voor beide paarden zitten even goed als horse ware (die dekens heb ik namelijk ook) en ik heb een breed paard en een smal paard

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 11:20

Hier nog een tevreden HH-gebruiker. Ik heb de Highliner en daar heb ik geen last van schoft drukking.
Daarover heb ik nu een regendeken van Pagony, vind alleen de pasvorm minder charmant daarvan, maar voldoet prima voor de regen.
Pasvorm van HH ligt als gegoten, schuift niet en lijkt wel gemaakt voor mijn paard.
De vorige heb ik wel zeker 4 seizoenen gebruikt.

Voor de prijs vind ik het een goede betaalbare deken... zo kijkt mijn vechtgenote ook nog een beetje blij als ik een deken koop... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 11:24

Ik heb bij Kawa ook HH dekens en hij heeft nu geen schuurplekken meer.
Ook op de schoft is er niets aan de hand.
Hij blijft bij Kawa ook erg goed liggen.
Enkele stalgenoten hebben er ook en er is maar 1 paard met schuurplekken op de borst, de rest heeft ook nergens last van.

Ik ben er dus wel erg over tevreden.

haffies4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 12:00

Wij hebben een deken van All Weather Beeta. Het is een hele goede deken maar hij was wel in de aanbieding bij divoza. Dus ik weet niet hoe duur ie in het eht is...

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 12:11

De dekens van Global. Wij hebben voor onze paarden meerdere uitvoeringen hiervan. En we zijn er heel tervreden over. Mooie, sterke dekens, voor een heel redelijke prijs.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 12:25

Mijn paardje heeft ook een gevoerde regendeken van HH op, het valt me op dat deze deken ook vooral bij de schoft gaat schuren. De Bucas die ze nu opheeft doet dat niet. Bucas is wel veel duurder, maar ligt als een huis.