Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samantha89 schreef:Even een schop omhoog.
Ik heb een Haygain 2000 gekocht, alleen de bak, tweedehands. Nu heb ik een behangstomer van Wagner op het hoog van 2750 wat, 2,75 kw, dus in principe hetzelfde vermogen als de boiler van Haygain die bij de 2000 hoort.
Wat is dus het verschil eigenlijk, naar mijn idee eigenlijk niks, maar ik dacht ik vraag het even hier.
manzano schreef:Welke wagner? Er zijn er zo veel. Deze bijvoorbeeld https://www.gyzs.nl/behangstomer-wagner ... e-pro.html
Je moet iig wel een grote capaciteit hebben van 6L in de boiler.
Samantha89 schreef:Even een schop omhoog.
Ik heb een Haygain 2000 gekocht, alleen de bak, tweedehands. Nu heb ik een behangstomer van Wagner op het hoog van 2750 wat, 2,75 kw, dus in principe hetzelfde vermogen als de boiler van Haygain die bij de 2000 hoort.
Wat is dus het verschil eigenlijk, naar mijn idee eigenlijk niks, maar ik dacht ik vraag het even hier.
manzano schreef:Wat kost de Haygain boiler eigenlijk? Die Wagner is ook niet goedkoop.
belle_boef schreef:De vraag is of je stroom het trekt als je 2 apparaten tegelijk aansluit
Samantha89 schreef:Maar hoeveel stoomgaatjes(weet even niet hoe ik het anders moet noemen) heb jij dan in je bak zitten? En doe jij een klein baaltje er in z’n geheel in? Nog vast in touwtjes dan. En wordt het dan van binnen ook goed gestoomd?