Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sonja schreef:Weten jullie trouwens dat heel veel transportbeschermers in noodsituaties alleen maar lastig en soms ronduit gevaarlijk blijken te zijn? Moet je eens horen wat de praktijk-hulpverleners (die dus bv EHBO voor paarden geven) over die dingen te zeggen hebben.
Dan weet je meteen waarom ik me volledig bij Ikke aansluit en m'n paarden "kaal" op de wagen zet. Hooguit 3-in-1-beschermers om bij een onrustiger dier, verder doe ik echt niet van die bontgevallen om.
IngridM schreef:tja na alles gelezen te hebben is voor elke 'mening' wel iets te zeggen ja..............moeilijk eigenlijk. Ik zou een paard niet meer zonder erin zetten, maar ja in de andere argumenten zit ook wel iets.
. Mijn hengst krijgt nooit beschermers om, omdat hij dan de hele weg gaat staan klooien om ze eraf te krijgen, en mijn merrie gaat rondom in de lappen met bandages omdat ze aardig kan meppen - en beide komen altijd "heel" van de trailer af
.