Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Balou_k schreef:Narcissa schreef:Zeeuws Vlaanderen is echt ruk qua stalling... Ik heb nu een goede, maar daar heb ik anderhalf jaar voor moeten zoeken. Sta nu bij een particulier, op 20 minuutjes afstand (nooit drukke wegen).
Laurinahoeve is 1 van de betere stallen hier naar mijn mening, maar daar is een wachtlijst.
Ik heb enorm geluk! Toevallig kan ik bij deze stal terecht. Doordat ik een jaarling merrie heb en deze niet in een reguliere stal staat, maar samen met een leeftijdsgenoot een ruime stal gaat delen!
Janneke2 schreef:Ik bof dat ik al weer zo'n vijftien jaar per fiets naar mijn paard kan.
Ik lees dit niet terug in de getallen van de poll.
Willen fietsen heeft voor mij meerdere aspecten, 1 daarvan is dat de aarde eindig is en dat ik met name mijn voetafdruk klein wil houden.
Mooblie schreef:Ik verbaas me hoeveel van jullie een optie hebben op fietsafstand![]()
In mijn omgeving zijn de opties waarbij de paarden ook in de winter minstens 4 uur buiten komen en er een (buiten)bak is die alle seizoenen goed is zeer schaars
Ik ben wel een beetje benieuwd of iedereen dan ook tevreden is over de stal. Voor zichzelf én voor het paard.
In mijn omgeving zie ik namelijk best veel mensen verder reizen omdat stallen of vol zitten of de paarden weinig buiten komen. Er zijn bij ons verschillende stallen zonder weide.
Het voelt zo oneerlijk gezien ik 35km reis