Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dorine92 schreef:Ik ent niet. En de paspoorten liggen niet bij de rest. Waarschijnlijk omdat hij een kopie heeft gemaakt en daarna de paspoorten niet op die plek heeft gelegd
Kinke schreef:Heeft hij zelf een kopie gemaakt?
Dorine92 schreef:Ja
huricane schreef:Als ik het goed begrijp is hij dus de paspoorten van allebei je paarden kwijt?
Gekke vraag misschien, maar waarom zou hij er een kopie van maken?
Ben je nog een keer weg geweest met je paarden, ik ken iemand die ging op concours, nam het paspoort mee naar het wedstrijd secretariaat, terug naar trailer, paspoort op wielkas van trailer gelegd, niet meer aan gedacht en met wegrijden dus verloren.
Gelukkig is het op het wedstrijd terrein terug gevonden.
Dorine92 schreef:Achterom schreef:Wat wil je met dit topic bereiken?
Ik wil dit probleem aankaarten denk ik? Het is gewoon raar dat je verplicht iets moet afgeven, maar wel kan gaan dokken als het kwijtgemaakt wordt
En misschien komt er een goed idee voorbij
Cioccolato schreef:Het is niet raar dat je je paspoort af moet geven. Het is wel raar als de stalhouder jou paspoort kwijt is. Ik zeg als, want het kan zijn dat die misschien toch bij jou ligt?
Jij moet ook een paspoort bij je hebben als je je paard vervoerd in de trailer.
Als je niet tegen de stalhouder in wil gaan zit er niks anders op dan zelf betalen..
Ik weet niet of ik het daar zelf bij zou laten, maar jj geeft aan niks anders tr willen. Dus dan zit er niks anders op..
Cioccolato schreef:De regel is dat jij onderweg met de trailer ook je paspoort bij je moet hebben.
In al die tijd heb je dit niet gedaan? Andera naast je huis ook de auto checken. Zadelkamer in trailer en op stal.
Dorine92 schreef:Cioccolato schreef:De regel is dat jij onderweg met de trailer ook je paspoort bij je moet hebben.
In al die tijd heb je dit niet gedaan? Andera naast je huis ook de auto checken. Zadelkamer in trailer en op stal.
Nee dan zou ik paar keer per week dat paspoort moeten vragen. Ik heb nooit paspoort mee met reizen. In de auto en de trailer zou ik het nooit leggen want dan kunnen ze opgegeten worden door muizen of de schimmel kan erin komen
Dorine92 schreef:Cioccolato schreef:De regel is dat jij onderweg met de trailer ook je paspoort bij je moet hebben.
Nee dan zou ik paar keer per week dat paspoort moeten vragen. Ik heb nooit paspoort mee met reizen. In de auto en de trailer zou ik het nooit leggen want dan kunnen ze opgegeten worden door muizen of de schimmel kan erin komen