Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilary schreef:Voor “ik wil niet met m’n tengels in koud water” is er ook een andere oplossing:
[ [url=m/GGgW0z.png]Afbeelding[/url] ]
Elektrische lier
DubbelFun schreef:@GamblersCup: er bestaan ook 360 liter container in de zelfde 'kliko' vorm. Die heb ik nl omgebouwd tot stomer en daar paste een hele baal in (in plakken) of iets minder als je de plakken wat los maakte.
Ik kon dan idd met 1x stomen per dag een hele dag voeren.
GamblersCup schreef:Wat voor gezeik? Als in, niet toegestaan? Want dat zal hier wel meevallen. Ik woon in een heel klein straatje, achter in een woonwijk waar je niet verder kunt. Je kunt daar alleen omdraaien en weer terug rijden. Dus geen doorgaand verkeer. en je mag onze straat niet in als je hier niets te zoeken hebt, je mag er niet zomaar doorheen rijden om aan de andere kant te komen. 's avonds is het hier uitgestorven, niemand meer buiten.
Ik vind het alleen gedoe om (ook met koud weer) mijn keukenraam op kiep te moeten zetten 2 uur lang, een verlengsnoer van 30 meter naar buiten te leggen, over de straat, naar de andere kant van het garageblok (uiteraard is mijn garage niet tegenover mijn voordeur, maar precies aan de andere kant van de garage tegenover mijn huis...). Als het niet anders kan, ga ik dat wel doen. Maar zoek eerst naar een andere oplossing.