DuoPenotti schreef:Ibbel schreef:Links en rechts aanpalende buurtuinen plus een sloot/gracht/rivier/doorgaande weg/spoorbaan aan de achterkant? Ik kan zat bedenken hoor
Geen oprit naast het huis?
In onze vorige 2 onder 1 kap met heel wat minder grond zou een paard niet eens door het huis moeten
Dus ja ik hoor ook bij de mensen die zeggen, die tuin wil ik wel op foto zien.
Niet omdat ik tas niet geloof maar er geen voorstelling van kan maken.
Onze buren hebben ook geen oprit langs het huis, enkel aan de voorkant zodat hun auto er net op kan, en maar net aan een paadje van zeg 80cm breed, omdat het huis en de garage breed uitgebouwd zijn, en ja, die hadden ook de paarden op een stuk achter hun huis en geen achteringang.
Of ja, die is er wel, maar komt uit op het akker van een boer, als daar gewassen opstaan kunnen ze daar ook niet over.
Paarden waren gewend over dat smalle paadje langs de tuinschutting mee te lopen.
Alleen ellendig met alle hooi/stro en alles wat via dat paadje over het pad naar achteren moet.
En ja, noem mij dan een vervelende buur, een of twee keer per jaar vind ik het niet erg als ze vragen of ze van onze oprit en perceel gebruik mogen maken om mest af te voeren met een trekker, of stro te brengen, maar niet elke week.
Moet bij ons alles steeds van de oprit af, (aanhanger, tuinstoelen) en langs ons keukenraam en terrasdeuren.
Ben toch wel op mijn privacy gesteld

Tegenwoordig hebben ze schaapjes op het stuk, geen paarden meer