Gebruik het 1 keer in de week.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Bestaat Equistar nog? Oranje spuitfles?
Melewel94 schreef:janouk schreef:Al jaren alleen nog maar serum van Action van 3 euro en ik doe er lang mee en Meneer Anton heeft veel manen een staart. En het blijft ook langer schoon. Ik doe het negeer 1 x per 2 weken
[ [url=m/OMCYi7.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.action.com/nl-nl/p/hegron-haarserum-/
Jep die van de Action is echt super
Deze gebruik ik ook, echt een magisch spulletje
Petrichor schreef:Vanmorgen een heel klein beetje Cowboy Magic in de staart gedaan en geborsteld, ik kwam er echt slecht doorheen en had echt het idee veel te weinig product te hebben gebruikt. Toen zag ik dat een stalgenoot zo'n speciale borstel had en heb ik die gebruikt en jawel toen ging het wel makkelijk! Dus het probleem is inderdaad de borstel.
De Cowboy Magic is nagenoeg op, dus morgen een nieuwe kopen. Maar ga ik voor de Cowboy Magic voor de Leovet Magic of voor de NAF It's So Silky Serum of de goedkope variant van Sectolin?
Pumpkinbroes schreef:Petrichor schreef:Vanmorgen een heel klein beetje Cowboy Magic in de staart gedaan en geborsteld, ik kwam er echt slecht doorheen en had echt het idee veel te weinig product te hebben gebruikt. Toen zag ik dat een stalgenoot zo'n speciale borstel had en heb ik die gebruikt en jawel toen ging het wel makkelijk! Dus het probleem is inderdaad de borstel.
De Cowboy Magic is nagenoeg op, dus morgen een nieuwe kopen. Maar ga ik voor de Cowboy Magic voor de Leovet Magic of voor de NAF It's So Silky Serum of de goedkope variant van Sectolin?
Welke borstel had de stalgenoot?
Pumpkinbroes schreef:Zijn daar ook andere van in deze vorm?
Want ik heb er twee die er hetzelfde uitzien, maar daar trek ik onwijs veel haar mee uit.
Ook als ik onder begin met kammen, ook als ik het dagelijks doe.
8nnemiek schreef:Pumpkinbroes schreef:Zijn daar ook andere van in deze vorm?
Want ik heb er twee die er hetzelfde uitzien, maar daar trek ik onwijs veel haar mee uit.
Ook als ik onder begin met kammen, ook als ik het dagelijks doe.
Trek je de haren bij de staart uit? Met wortel en al, of breken de haren?
Het helpt om beneden te beginnen met borstelen, pluk voor pluk, en elke pluk houd je stevig vast met een hand terwijl je borstelt, zodat je niet aan de haarwortel trekt.
janouk schreef:Al jaren alleen nog maar serum van Action van 3 euro en ik doe er lang mee en Meneer Anton heeft veel manen een staart. En het blijft ook langer schoon. Ik doe het negeer 1 x per 2 weken
[ [url=m/OMCYi7.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.action.com/nl-nl/p/hegron-haarserum-/