ik heb een paard!!!!!!!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 23:09

Ik heb een zereneus antwoord gegeven... Het kan ook best wel waar zijn, maar het komt nogal ongeloofwaardig over...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 23:15

Sylvia_Amin schreef:
Hee dat is wel een leuke site, ik heb aan de prijsvraag meegedaan
en ik kan hem niet buiten zetten dutske want er moeten meer paarden in de wei van andere

o ja ik ben 12 jaar

en dit plaatste je gisteren Verward Verward Verward
Sylvia_Amin

Geplaatst: 25-02-04 13:24

--------------------------------------------------------------------------------

nou ik heb precies hetzelfde gehad als jij op mijn 12e en ik kan je wel vertellen dat dat aan mij lag en niet aan de eigenaar
Laatst bijgewerkt door Cheveyo op 26-02-04 23:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 23:19

Nou, dan sta je wel op een fijne stal, Sylvia! ...
IEDEREEN moet gebruik kunnen/mogen maken van het weiland (vind ik dan), ongeacht hoeveel er zijn!

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 23:22

nouja ff over dwe topic (k ken et nie helemaal volgen Tong uitsteken) een pony het liefste elke dag op et land, als hij dat bij zijn vorige eigenaar tenminste ook heeft gestaan. Ik zou het gewoon hetzelfde doen als de oude eigenaar, want als hij grote veranderingen krijg kan hij erg ziek worden.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 23:30

Ik zou het gewoon proberen rustig aan te doen, desnoods doe je je paard elke dag 3 keer apart een kwartiertje in de wei. Dan is het niet zolang en dan kunnen tussendoor andere mensen de wei gebruiken.

Dat je zonder zadel zit tijdelijk vind ik niet vreemd hoor, toen ik mijn pony kocht zat er wel een zadel bij maar geen goede singel. Dus ik heb de eerste twee weken ook zonder moeten rijden

Maar ik wens je veel plezier met je paardje en ik kan niet wachten op foto's Haha!

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 09:50

Waar is ze eigenlijk gebleven???
Paard buiten zetten???

Ik vind het een vreemd verhaal, ze heeft de pony een tijd verzorgd maar weet er toch weer niets van??
Zo te horen is dit haar eerste eigen pony?? Heeft ze geen hulp dan van een ouder iemand??
Als ik een dochter had en die wilde graag een eigen pony, moest ze er eerst wat meer vanaf weten, en begeleiding hebben van een volwassen iemand...
Mijn mening....

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:38

Het gaat hier alleen maar over op de wei zetten.. Vragen stellen mag altijd tog.. Misschien wilde ze gewoon aan IEDEREEN laten weten dat ook zij nu een paardje heeft en laat ze zien hoe trots ze is.. door deze vraag te stellen.. Verward kan tog Verward hehe.. maaaaar.. ik zou gewoon je paardje inderdaad zoveel mogelijk op de wei zetten als je hier de mogelijkheid toe hebt.. en als je het eng vind of zo.. dan zeg je hem gewoon lekker in de paddock.. en als je bang bent dat hij gaat vechten met de andere paarden..??.. het lijkt me niet dat hij ze afmaakt.. mar het is gewoon dat hij een plek in de 'kudde' moet vinden en dan geven ze elkaar niet een 'hoef' en zeggen ze welkom in de kudde.. maar daar moeten ze wel even om strijden zeg maar.. snap je.. dus zet je paardje erbij.. en kijk hoe het gaat.. als het echt niet gaat.. en hij gaat er echt te heftig aan toe.. dan haal je hem er gewoon weer uit.. Simpel tog??
In ieder geval heel veel plezier met je arabje!!!!!!!! *LOL*

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:57

Je kan ook nog advies vragen aan de vorige eigenaresse Knipoog Die zal vast willen dat het paardje goed verzord zal worden en je met advies bijstaan Krijg je meteen niet alle reacties van mensen die je niet geloven. Dit ervan uitgaande dat het om een ernstige vraag gaat Knipoog