Lola96 schreef:nikkel schreef:Het zand valt er niet doorheen, daar zijn de porien ( ruimtes met lucht) veel te klein voor. Normaal leg je de tegels tegen elkaar en verbindt je ze met pennen. Op het moment dat het paard in het midden van de tegel staat, komen de hoeken omhoog en daardoor ontstaat er ruimte aan de zijkanten tussen de tegels. Zand en rommel kan dan naar beneden gaan.
Jouw conclusie is dus goed, bovenstaand heb ik het alleen wat anders beschreven.
Dat is een goed punt want de tegels die je met pennen aan elkaar verbind zijn niet die van Granuflex maar wel soortgeijke. Mss is het idd goed om me af te vragen of ik wellicht tegels moet nemen die wel aan elkaar verbonden worden met pennen. Er zijn zoveel verschillende tegels op de markten natuurlijk hoop je het altijd in 1 keer goed te doen, het is gekmakend.
De afgelopen jaren heb ik er ook wel aan zitten denken of we zelf gaten zullen boren in die staltegels om ze met pennen aan elkaar te verbinden om te voorkomen dat die hoeken omhoog komen