Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romeo2007 schreef:Even een foto. Dit is wat wij op stal hebben. Is voldoende voor een hele dag.
[ [url=m/6qxIkg.jpg]Afbeelding[/url] ]
upendo schreef:Daar heb ik ook nog wel naar gekeken, maar moeten ze dan hun nek niet draaien om er fijn bij te komen?
(Voel me wel een beetje zo'n zeikende overbezorgde paardenmama soms hoor)
Popstra schreef:Ik vind je geen zeikende paarden mama!
Een paard moet hier dagelijks inderdaad op een heel onnatuurlijke manier zijn hooi uit trekken ja en nee, dat kan op den duur niet goed zijn. En ik snap het hoor dat mensen dit aanschaffen want lekker makkelijk.
Romeo2007 schreef:Popstra schreef:Ik vind je geen zeikende paarden mama!
Een paard moet hier dagelijks inderdaad op een heel onnatuurlijke manier zijn hooi uit trekken ja en nee, dat kan op den duur niet goed zijn. En ik snap het hoor dat mensen dit aanschaffen want lekker makkelijk.
Joh, wie zegt dat dit een keuze is omdat dit lekker makkelijk was? Waarom moet je op zo een onaardige manier je mening geven? Het gaat om het product en het hoeft niet persoonlijk nu om mij te gaan waarom ik een hooiruif heb gekozen.
upendo schreef:Romeo2007 schreef:Even een foto. Dit is wat wij op stal hebben. Is voldoende voor een hele dag.
[ [url=m/6qxIkg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar heb ik ook nog wel naar gekeken, maar moeten ze dan hun nek niet draaien om er fijn bij te komen?
(Voel me wel een beetje zo'n zeikende overbezorgde paardenmama soms hoor)
Kim_97 schreef:https://www.landbouwwinkel.nl/paarden-s ... oster.html
Ik heb deze, maar ook die zijn zeker niet goedkoop. wel onwijs fijn!
Chantal_1978 schreef:Kim_97 schreef:https://www.landbouwwinkel.nl/paarden-s ... oster.html
Ik heb deze, maar ook die zijn zeker niet goedkoop. wel onwijs fijn!
Zakt het rooster mee naar beneden naarmate de hoeveelheid hooi afneemt tijdens het eten? Schuren ze niet met tanden langs het metalen rooster?
Kim_97 schreef:Het rooster zit aan een zijde vast (groene kant op foto) en zakt dan mee naar beneden tijdens het eten inderdaad.
[ [url=m/WcrZe5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat schuren doen de mijne niet tegen de slowfeeder, niet dat ik ook zie tenminste, maar dat is wellicht paard afhankelijk.