Als het je 15 euro bezine kost, hoef je ook niet te verhuizen, want 185+15 is hetzelfde als 200 voor de andere stal.
Verder kun je in de zomer dus wel makkelijk fietsen, dan is het lekker lang licht. Scheelt je toch zeker 4 maanden aan die extra benzine kosten...
Koortje
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 20:05
Ik wéét niet of de benzine 15 Euro is... dat moet ik nog uitrekenen, maar ik verwacht wel minstens 15 Euro per maand, idd.
Yorghos
Geplaatst: 25-02-04 20:19
Ik zou in ieder geval het belang van je paard voorop laten gaan. En mij heb je niet kunnen overtuigen dat je paard het op stal X beter zal hebben. In tegendeel, zelfs. Ik heb het gevoel dat je paardje nogal moet inleveren. Ik zelf zou het niet doen. Als je bij Theunisse weg wilt, zijn er vast wel andere (=betere) mogelijkheden te bedenken!
Mursey
Geplaatst: 29-02-04 13:30
Koortje, als je de instructrice hebt die ik denk die je hebt (I?), dan heb je daar echt een hele goede aan, en alleen dat zou voor mij al een reden zijn om in Nederwetten te blijven. Verder weet ik welke 2 stallen je aan het vergelijken bent, en ik denk persoonlijk dat jij het beter naar je zin zult hebben in Nederwetten, en Kore ook! Murs had voor altijd in Nederwetten blijven staan, mocht ik geen andere baan hebben gekregen. Snap je beweegrederen, maar ik zou absoluut blijven bij stal 1. Leuke mensen, leuke eigenaars... tsja, mijn mening is duidelijk!
Koortje
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 10:54
Nee geen les van I, maar van Jacqueline, en dat is voor mij idd een groot struikelblok als ze niet elders les wil komen geven. Sinds ik met haar les zijn we echt super vooruit gegaan, je moet maar weer eens komen kijken als je rug beter is! (hoe is het daar trouwens mee, offtopic?)
Ing__
Geplaatst: 01-03-04 11:05
ik zou op je huidige stal blijven.. denk dat je daar toch beter staat dan op die andere stal..
Koortje
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 11:07
Ik denk het ook, ik blijf toch maar daar denk ik...