AnnoNiemand schreef:Even contact met hen opnemen. Hij is meestal wel snel weer leverbaar.
Ze antwoordt niet, en sta onder contract.
Deze heeft ze nu op, maar lukt echt niet goed en spant teveel.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skessa_ schreef:DuoPenotti schreef:Ken die van qhp niet, maar hoge modellen gaan lastiger af dan lage.
En zit de keelriem strak genoeg? Hij moet natuurlijk wel zijn kaken kunnen bewegenmaar te los is ook floep af.
Deze is het:
[ Afbeelding ]
Ze heeft kleine oortjes en is ook handig met halsters af krijgen enzo. Keelriem kan ik nog wel eens naar kijken!
[ [url=m/kyracJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foxy123 schreef:Morgen moeten ze uit de strookbegrazing, en gaan de volle wei op.
Heeft iemand een thinline te koop of te huur voor mij? Is een hyper gevoelige merrie en kan haar absoluut niet zonder de wei opzenden
Foxy123 schreef:AnnoNiemand schreef:Even contact met hen opnemen. Hij is meestal wel snel weer leverbaar.
Ze antwoordt niet, en sta onder contract.
Deze heeft ze nu op, maar lukt echt niet goed en spant teveel.
[ [url=m/CdpFOv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Karin_deB schreef:Wat is er mis met holnieten bij een graasmasker? Waarom wordt je daar niet blij van?
Ik lees even mee want mijn shet heeft de greenguard gesloopt![]()
Die schuurde ze zoiezo ook heel makkelijk af als we hem niet goed strak doen, maar strak zorgt ook weer voor wondjes.
Vond deze er wel handig uitzien, en luchtig.
https://www.qualityfirsthorseproducts.n ... l-1-deluxe
DuoPenotti schreef:Foxy123 schreef:Er komen nog paarden bij, dus moet er wel bestellen, is de Cheepoo goed?
ja is goed betreft communicatie.
Masker is gewoon die van HH.
Paardeerlijk is inderdaad belabberd met communiceren.
DuoPenotti schreef:Bedankt voor de opheldering.
Nu weet ik natuurlijk niet waar de vragen over gaan.
Mijn vraag al een poos terug ging over de maten van enkele graas maskers.
Misschien scheelt dit voor Julie al een gedeelte aan vragen als dat per masker duidelijk vermeld staat.
Ik weet heel goed welke omtrek bij zijn neus past als ik ook de diepte van de korf weet.
Dan kan ik al gerichter keuzes maken. En hoef niet te mailen of whatsapp.
Misschien handiger voor jullie?
Skessa_ schreef:Hebben jullie ook nog tips voor een paard dat het masker binnen no time af doet?
Ik heb nu een "normale" van QHP. Maar gisteren lag die al naast de ingang van de paddock. Het eerste wat ze doet zodra ze buiten komt is dat ding af.
Stalbaas zie ik nog niet zo 1,2,3 met stiekjes aan de gang gaan om hem vast te zetten ofzo. Mss zijn er modellen die lastiger af te krijgen zijn ofzo?
Skessa_ schreef:DuoPenotti schreef:Ken die van qhp niet, maar hoge modellen gaan lastiger af dan lage.
En zit de keelriem strak genoeg? Hij moet natuurlijk wel zijn kaken kunnen bewegenmaar te los is ook floep af.
Deze is het:
[ Afbeelding ]
Ze heeft kleine oortjes en is ook handig met halsters af krijgen enzo. Keelriem kan ik nog wel eens naar kijken!
[ [url=m/kyracJ.jpg]Afbeelding[/url] ]