Daihyo schreef:Weet de eigenaar van de weide dat zij er ook staan en dat je de kosten deelt? Dan zou ik eens met hem om de tafel gaan en je probleem voorleggen. Misschien kun je samen met hem een gesprek met de mensen aan gaan.
Wat een enorm nare mensen trouwens om je zo te bedreigen.
En overigens bedoelde ik ook niet het paard doelbewust verwaarlozen, maar de zorg terugleggen bij hen. Het paard staat bij jouw paard, dus waarschijnlijk voer je het hooi gezamenlijk. Betalen ze dat wel? Of heb je een prijs incl. hooi? Maar zaken als brokken, beweging, aandacht, enz., laat ze dat zelf maar regelen als ze dat willen. Zou je hooi en water 1x per dag kunnen geven, bijvoorbeeld met slowfeeders en netten? Dan scheelt jou dat ook weer een keer op een dag.Miran schreef:Lastige situatie... Maar juist als contract niet geldig is hebben ze dus niets te zoeken op jouw terrein. Denk dat ze geen poot hebben om op te staan maar vraag me af wat de juiste route is, ik lees even mee.
Goeie. Dat zou je ook nog aan hen terug kunnen geven. Zij vinden dat het contract niet rechtsgeldig is, jij hebt een overeenkomst met de verhuurder waar zij niet in staan. Dan zijn zij volgens henzelf dus geen partij, want geen geldig contract, en hebben ze er niks te zoeken. Kijken wat ze dan zeggen.
Ik heb een supermooie slowfeederbak zelf gemaakt.. echter heeft dat paard al 4 netten stuk gedaan omdat het zo een veelvraat is en het vertikt uit de kleine gaatjes te peuzelen en dan dus alles sloopt. Hij gaat ook gewoon door de draad, stroom of geen stroom. Nieg handig wanneer ik wil gaan rijden met mijn paard natuurlijk.
Ja ze maken het me niet gemakkelijk. Momenteel zit ik in de negeerfase omdat ik me gewoon weiger te verlagen naar het niveau waarop ze met me communiceren.