Ik heb goede dekens hoor met liner systeem. Gaat me meer om een vliegendeken bijv bij hitte zoals afgelopen zomer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fay1912 schreef:Dank voor de antwoorden!
Ik heb goede dekens hoor met liner systeem. Gaat me meer om een vliegendeken bijv bij hitte zoals afgelopen zomer
Devic schreef:Ik zou zeker voor 2 gaan. Dat het wat drukker is, kan je ook als een leermoment zien voor jullie beiden. Mijn paard loopt zelfs juist fijner als het wat drukker is in de bak. Lijkt wel of hij dan extra zijn best wilt doen om de show te stelen van anderen. Daarbij zal het echt niet zo zijn dat altijd iedereen er tegelijk is en ze alle 20 gelijk willen rijden.
Stal 1 vind ik zeker geen optie, vooral ook omdat ze zelfs in het voorjaar enkel in het weekend in de wei mogen. Dat vind ik echt een hele vreemde redenatie.
Petrichor schreef:Eerlijk? Geen enkele stal.. Paard hoort in mijn ogen overdag gewoon lekker op de wei te lopen met voldoende gras of anders hooi. Daarnaast vind ik ook alle stallen te ver weg. Ik rij zelf in max 5 minuten naar mijn stal en dat vind ik zelf ook heel fijn, zo kan ik er altijd snel even naar toe.
Anastasia24 schreef:Als ze bij 3 niet buiten komen in de winter dan vind ik alle 3 geen optie eerlijk gezegd. Zijn er niet meer mogelijkheden in de buurt? Had ook 3 gestemd, maar als die helemaal niet buiten komen.... This kiezen uit 3 slechte in mijn ogen, maargoed.
Devic schreef:Ik ben benieuwd wat je keuze gaat zijn. Bedenk wel: helemaal perfect gaat het nooit zijn, niet zolang je gebruik maakt van een pensionstal. Alles naar je zin, dat krijg je alleen als je een eigen plekje hebt. Maar ook daar zitten weer nadelen aan. Want die weekendjes weg met je gezin, worden dan toch ineens een heel geregel.
Je zal in een pension altijd een beetje moeten schipperen. Maar als je een beetje flexibel bent, vind je uiteindelijk echt wel je (bijna) perfecte plekje.