Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Narcissa schreef:Maar wat voor auto en banden hebben jullie dan dat je de wijk niet eens uitgeraakt?
Petrichor schreef:Hoe gaan jullie zondag naar jullie paard als het weer echt zo bar en boos wordt als voorspeld?
Mijn paard staat ergens in het buitengebied waar ze echt nooit een keer gaan strooien dus als die 35 cm sneeuw werkelijk valt heb ik best een probleem.Het enige wat dan een optie is is lopen maar dat is heen en terug en ook nog door de sneeuw een behoorlijk eind! Oja en ik heb geen hoge waterdichte laarzen. Eerst wilde ik met de auto gaan dat is 5 minuten, maar volgens mijn vriend zal dat niet gaan lukken met 35cm sneeuw op niet gestrooide wegen.
Ik moet wel elke dag naar stal om te voeren dus een keer overslaan is voor mij geen optie.
Karin schreef:Liever een watje dan van de weg af schuiven. Been there, done that. Achteraf kon ik erom lachen, op het moment zelf was het verre van leuk.
Als ik ergens zou wonen waar vier maanden per jaar sneeuw ligt, dan had ik vast ook een dikke 4x4 met winterbanden. Die heb ik niet én er ligt hier geen vier maanden per jaar sneeuw. Ik neem dan ook liever geen onnodige risico's op die vier dagen per jaar dat er wél sneeuw ligt.