Hubbels schreef:Nog even een reactie van mij, het betreft inderdaad prive terrein en we hebben 2 hectare land voor nu, 3 paarden, zou dus eventueel 5 worden.
We denken er niet aan dat we hier rijk van gaan worden, we gaan al wat langer mee in de paardenbisnis zal ik maar zeggen.
Onze paarden staan van 6 uur in de ochtend tot een uurtje of 10/11 savonds buiten. Ook in de winter. Overdag staan de stallen open,zodat ze in en uit kunnen lopen.
Onze bak ,20x40, is een fijne bak om in te rijden.
Het zou gaan om 2 tinkerpony's van rond de 1.50.
Wij dachten aan 175 inclusief hooi stro, dacht toch echt dat dit niet al te duur was.
My god, nee, dat is een koopje! Ik zit met verbazing te lezen hoe weinig mensen hier betalen voor bepaalde faciliteiten. Is het in België zoveel goedkoper dan hier? Ik woon in de randstad en voor 175 euro heb je hier een hoekje land en verder niks. Of een kale stal bij een boer met een halfgare rijdbak.
Wat jij noemt zou hier al zeker tegen de 300 euro zijn, maar gezien jouw regio zou ik met wat je biedt en inclusief hooi en stro echt wel 250 euro vragen hoor! Als het een doe-het-zelf-systeem zou worden en zelf binnen en buiten zetten en voeren etc, dan hooguit 200 euro, maar de tijd en moeite die jullie hierin gaan steken, mag ook wel beetje vergoed worden.
Zijn het vrienden/bekenden? Maak goede afspraken en trek consequente grenzen. Ik ben hier zelf in het verleden de mist mee ingegaan en op mijn stal geen derden meer.