Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En daar wordt hij dus wel irritant van. Ook krijgt hij niet alleen peentjes, maar ook allerlei niet voor paarden bedoelde dingen.
Er waren pony's die een voetje gaven als ze iets wouden, dat vonden ze dan enorm schattig..
en ook vriendinnen van me hebben weleens de neiging om mijn bedelende monsters iets te geven. Dat mag absoluut niet van mij. De een is te dik, de ander zo brutaal dat ze het liefst in mn bord springt als ik zit te eten. Bovendien krijgen ze een topmerk kattenvoer en ik eet hun eten ook niet op! :p
Er staan bij ons zo'n 20 pony's, waarvan de meeste eigenaarspony's. En er lopen daar een hele hoop kinderen rond. Maar die hebben we al van bij het begin geleerd dat suikertjes slecht zijn voor de pony's
; en dat ze alleen wortels en hard brood mogen geven...
En als we met een aantal onze pony's zijn aant borstelen, en er is iemand die z'n beestje iets wil geven, dan vraagt die gewoon even of de rest ook iets mag, anders staan die zo zielig te kijken hè
. Daar heeft nooit iemand problemen mee... We hebben eigenlijk nooit last met mensen die allerlei viezigheid geven hoor. Er zijn er ook geregeld die een zak wortels of oud brood meebrengen; das altijd handig als beloning na het rijden hè
.
. Maar ze is absoluut niet happerig, en nee is nee, bij haar kan dat dus gewoon. Ik vindt het ook geen probleem als er bekenden langs komen die haar wat lekkers willen geven.Wind schreef:ik heb zoiets met mijn katten.
Zij krijgen ALLEEN kattenvoer, geen kaas, ham of andere vleeswaren, melk of yoghurt oid. Mijn ouders vinden dat zieligen ook vriendinnen van me hebben weleens de neiging om mijn bedelende monsters iets te geven. Dat mag absoluut niet van mij. De een is te dik, de ander zo brutaal dat ze het liefst in mn bord springt als ik zit te eten. Bovendien krijgen ze een topmerk kattenvoer en ik eet hun eten ook niet op! :p

jessy schreef:heb je dan een bordje op je stal met :
Verboden te voeren??????
). Ik kan natuurlijk een bordje om z'n nek hangen

Summertje schreef:Nog irritanter is als iemand anders op stal zijn eigen paard wat lekkers geeft, en de andere paarden niet. Terwijl je zelf wel altijd alle paardjes wat geeft als je je eigen wat geeft