ik wil later nooooit..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Estragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:28

Ik wilde een merens en die heb ik ook... Ik wilde NOOIt een shetlander en die heb ik ook...... Haha!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:33

Ik wilde sowieso niet iets wat lijkt op een fjord of haf of nog meer van dat kleine eigenwijze dikke kinderponyspul.

Ik was altijd helemaal verliefd op een engels volbloed wat ik verzorgde en ik wilde dus perse een volbloed.. Het liefst een donker bruine zonder enige aftekeningen. Ik hield niet van vossen gewoon omdat ik nog nooit echt een mooie vos had gezien, vos kwpn'ers lijken allemaal een beetje op elkaar. Vos arabieren daarin tegen waren opzich best mooi, maar liever geen vos en absoluut geen merrie..

In eerste instantie vond ik mijn droom paard, een ex renpaard van 8 jaar oud, Daan. Helemaal donkerbruin met donkere manen en staart en zonder aftekeningen. Broodmager op het moment dat ik kwam kijken maar ik zag er mijn droompaard in. Geloof dat hij nog best groot was maar dat weet ik niet precies meer, mooi maatje dat wel. Proefgereden en dat ging ook best lekker. Hij stond in belgie en zou gebracht worden door de eigenaar voor de keuring op de uithof in Utrecht. Sta ik daar, met veearts naast me op het afgesproken tijdstip. Geen Daan. Paar uur later, nog geen Daan. Ik bellen, geen gehoor. Paard is dus nooit meer op komen dagen en met een of andere rot smoes van de eigenaar is dat paard dus nooit in mijn bezit gekomen. Boos!

Volgende volbloed gaan kijken. In de eerste instantie toen ik de foto zag die de eigenaresse me stuurde was het niet meteen "yes" maar eerder mwah, het was nog echt een baby op die foto. Toch gemaild en eigenlijk was hij boven het bedrag dat ik in mijn hoofd had. Na het gezeik met Daan toch gaan kijken. Hij was een vos, practisch onbeleerd maar voordeel was dat hij nooit op de baan uitgebracht was. We kwamen en ik zag hem en was verliefd Lovers

En na een klinische keuring heb ik dus nu in mijn bezit Cielito Lindo, een bijna 6 jarige engels volbloed vos ruin van 1.56 (op papier want inmiddels is hij zeker groter) met 2 witte voetjes achter en wat wit op zijn hoofd en hele lange mooie manen. Haha!
Afbeelding

Plaatje he Haha!

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:41

Ik wilde absoluut geen groen paard. Ik kwam thuis met een 3-jarige klier.
Tja, het was nou eenmaal liefde op het eerste gezicht Knipoog

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:54

ik wilde absoluut geen shetlander, en al helemaal geen zwarte Verward
en nou heb ik er toch een, en ik zou m nooit meer weg willen doen of in ruilen voor wat voor paard dan ook Haha!

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:30

*een te kleine haflinger met een bles...........

maar.......ik ben er maar wat blij mee!

*ik was ook absoluut tegen een kwpners,vooral merries.(kwpners mankeren altijd wat,dacht ik,meeries zijn mutsen of zuur)
en ja,hoor ,ik heb een kwpner merrie die inderdaad vanalles wat mankeert.....beetjes muts.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:33

ik heb vroeger alleen maar schimmel of bont gehad.....
spap en smam keken ook heel raar op toen ik met een bruine aan kwam zetten vorig jaar Verward
ik ben nl op en top schimmelfan !
maar goed, paar potten chloor eroverheen en hij is ook wit/grijs Tong uitsteken

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:40

Ik wou altijd een e-pony.. heb er nu eentje van 1,30 m. Knipoog

ik zeg nu dat ik nooooit een fjord, tinker of een tuiger wil, dus wie weet.. staat er ooit een grote voskleurige tuiger met veel wit en een ramshoofd van hier tot tokio Knipoog haha nehhh lijkt me niet Haha!

een kleur kan me veder niet zo veel schelen, alleen sommige bonten en cremello vind ik dus echt niet mooi!

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:41

haha, ik wilde absoluut niet op een 'koe' rijden, en ging vorig jaar kijken voor een palomino en kwam met een superbont paard thuis, scheet van een dier ! Wat maakt de kleur toch uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:07

echt leuk om te lezen dit!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:08

Een vos..... Bloos!

Maar nu heb ik de mooiste en liefste vos van heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel de wereld! Haha!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:14

Euhm.. ik wou nooit zo'n drukke knol met heel veel energie die heel fris zou zijn in de winter. En wat heb ik? Juist... en ik wilde eigenlijk een ander type paard, maarjah, deze hadden we zo ineens Schijnheilig

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:27

Ik wilde geen vos, had een koffievos...
Wilde geen bonte, vond ik eerst lelijk, heb nu een prachtig mooie bonte shet ( vind bont nu dus wel mooi Knipoog )

En roep nog steeds dat ik geen vos wil Knipoog

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:58

Ik wilde nooit een schimmel... en heb er nu 3 en ben super gek van ze.
Heb wel geleerd nooit te oordelen over kleur.

Wilde ook geen groot paard en tja Pas is nou niet echt een kleintje, ben ik ook helemaal van terug gekomen, vind het heerlijk rijden een grote...

Amberto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:06

Citaat:
Ik wilde sowieso niet iets wat lijkt op een fjord of haf of nog meer van dat kleine eigenwijze dikke kinderponyspul.

lekker uitgedrukt.... sorry dat ik hierover zeur, maar ik vind het een beetje naar overkomen. Er zijn ZAT haflingers en fjorden die net zoveel kunnen als KWPN en weet ik wat niet meer. Iedereen heeft zn eigen mening, maar probeer wel anderen in hun waarde te laten...

Nogmaals sorry voor mn reactie, maar ik moest het even kwijt.

llleoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:22

ik wou altijd een onwijs stoere zwarte pony.. maar nu vind ik zwart niet zo mooi meer en ben ik helemaal voor vosjes

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 13:14

Amberto ik heb je een pb gestuurd met wat uitleg..

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 14:58

Ik wil nooit een vos of bruine, maar een aparte kleur (zwart, bont, schimmle, valk, oid). Nou heb ik zelf geen paard, maar wel een bijrijdpaard wat ik als eigen mag beschouwen.
En het is een schimmel. Ik was gelijk helemaal verliefd. Ook haar 2 'veulens' zijn allebei schimmel. Geweldig!

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:19

Ach. Ik wilde geen pony, heb zelfs een week voordat ik Eldientje kocht een deken in maatje 195 gekocht. Nu genaamd 'Eldien d'r fleecejurk'.
Ik wilde geen beest dat ooit ook maar steigerde.
Wat heb ik? Nú een fijne pony, maar toen ik m kocht een neuroot die 'haar gewicht vaak volledig op de achterhand plaatste'.
Ik wilde (had ik als pennymeisje bedacht) nóóóóóóit een merrie, lastige krengen zijn dat.
Vraag me nog steeds af hoe het komt dat de paarden waar ik voor door het vuur ging allemaal merries waren. (okee, en 1 hengst, maar das wat anders Bloos )

_zwikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:30

haha ik wou nooit een eigen paard en sindsdien ik bronko heb gehad wil ik er weer nog 1 Ik mis het gewoon paarden in mijn leven khou gewoon van paardjuhs Lovers

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:05

ik wilde geen merrie en wat heb ik: een MERRIE

Ik wilde verder een paard wat niet oranje is... heb ik uit het verleden slechte ervaringen mee... dat is wel gelukt, want ze is wit... met grijs dan wel

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:15

Ik wil NOOIT een schimmel!
Memuska telt hierbij niet watn een gegeven paard... je weet wel Knipoog

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:06

Het maakte mij echt niet uit hoor wat voor paardje, mijn voorkeur ging altijd wel uit naar bonte of een andere aparte kleur Lovers

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:28

Citaat:
ik zoek een lieve pony, die niet ouder moet zijn dan 8 jaar.
tussen de 1.47 en de 1.56.
het liefts een vos maar dat hoeft niet. geen hengst. hij/zij moet kunnen springen en dressuur en niet te snel schrikken. ook niet sloom zijn. hij/zij moet geen stalontdeugden hebben en goed lopen en lekker zitten.

Citaat:
ongeveer in deze richting zoek ik:
vanaf 1.47
rasmaakt niet uit: geen fjord, ijslander, merens, fries, haflinger.
nrps, arabier..in die richting
kleur: geen schimmel
geen stalontdeugenten
lief met rijden
mag wel ontdeugend zijn en een beetje pittig
moet springen en dressuren wel kunnen.
ga niet veel hoger dan 5000,-
liefst omgeving flevoland.

Schijnheilig Ik heb deze berichtjes ooit op bokt geplaatst en ik heb nu een schimmel ruin van 1.44 die absoluut niet kan springen Nagelbijten / Gniffelen En het is ook nog de grootste schijterd van stal! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:05

haha wat grappig! Heb je je paardje dan ook hier van bokt?

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:18

hihi tja ike wouw dus geen licht gekleurtpaard (wit en isabel) maar ehe tja royena kon ik echt niet laten staan hoor hihi.
dus toch een lichtgekleurt paard en nooooit spijd gehad gnagna hihi