Kijk eens in het topic in mijn onderschrift zou ik zeggen Echter zijn er zoveel variabelen dat er geen eenduidig antwoord te geven is. Je zal zelf een rekensommetje/ inschatting moeten maken van wat op jouw situatie van toepassing is.
Anoniem
Geplaatst: 04-10-20 13:36
Bedankt voor jullie inzichten dames! Het aanbod om de stal, bak en weiland te huren (inclusief water en elektro) kreeg ik onlangs. Wij willen eigenlijk de paarden aan huis maar dit leek mij ook een interessant aanbod. Echter als ik kijk naar de bijkomende kosten, de reistijd die ik dan alsnog heb en alsnog niet de gehele vrijheid en wellicht nog onenigheid over wat wel/niet onder het beheer van de eigenaar valt. Denk ik toch dat ik de paarden of aan huis wil, of op een pension laat staan.
Brainless
Geplaatst: 04-10-20 13:36
Wij hebben geen apparatuur en laten groot werk door de loonwerker doen of voor bv het bloten de (over)buurman. Prijzen vallen zeker mee en wegen voor ons niet op tegen het zelf aanschaffen van bv een trekker en alles extra wat je nodig hebt.
Het "probleem" hier zijn niet zozeer brokjes en hooi, maar meer dat als we geld overhouden we toch weer iets aan het paardenparadijs gaan verbeteren. Als we meer geld hadden zouden we eind vd maand hetzelfde overhouden omdat we dan domweg meer uit zouden geven.