Hoe vaak in ruitersportzaak en hoeveel geef je uit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:41

ik denk dat het bij sjuimpje niet te maken heeft met de hoeveelheid spullen die de ruitersportza(a)k(en) hebben, maar met de hoeveelheid spullen die sjuimpje zelf heeft... Schijnheilig Haha! Cool

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:51

ik hoor vaker over die winkel in harmelen.Heeft die een site?of heeft iemand het adres?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:51

www.deruitershop.nl

Ik zie dat ze er op dit moment weer aan werken,
met cd foongids vind je hem ook wel.
Laatst bijgewerkt door ibikus op 17-02-04 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:52

Ik ben zaterdag nog geweest heb weer veel uitgegeven want..... heb leren rijlaarzen gehaald Haha!

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:53

baudyh schreef:
Krijgen jullie nooit homeless thuis?

Niet echt, soms wel Schijnheilig

Het scheelt dat ik alles wat ik nodig heb zelf betaal, maar daar in tegen spul wat ik niet echt nodig heb en wel aanschaf wordt wel eens gezegd: "was dat nou echt nodig" of "heb je dat nou echt nodig"

Meestal niet dus, maar goed kan tegenwoordig steeds meer laten liggen.

Of zou dat komen omdat ik nu zo onderhand alles wel heb Verward Bloos

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:59

dank je sjuimpje

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:04

Ik koop meestal 1x per jaar een stel halsters en touwen (die in de loop van het jaar "zomaar" verdwijnen) en verder kom ik niet bij ruitersportzaken.
Alleen dit voorjaar mag ik van mezelf me uit gaan leven bij een zaak die hele mooie showhalsters importeerd uit Wales.
Ben bang dat dat heeeel erg duur gaat worden... Bloos!
Ik wil 1 of 2 veulenhalsters, een showhoofdstel + bit voor de hengst en 1 of 2 showhalsters voor de merries.
Dat red ik niet met een paar honderd euro vrees ik...

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:51

Sjuimpje"]
[quote="Anoukie"][quote="Sjuimpje schreef:
Ik nog maar heel weinig...
Ruitersportzaakjes zijn altijd alleen maar bedroevend; ik kom in een zaak, helemaal in de shopping-mood, en vervolgens kom je tot de conclusie dat je alles al hebt (behalve een rondgenaaide Passier maar daar heb ik het budget niet voor Haha!).

Maar dan is je "huis-ruitersportzaak" natuurlijk ook niet echt groot,...
[/quote]
Je kent me slecht Nouk Haha!
Ik kom door het hele land, mag bijvoorbeeld graag in Harmelen shoppen (veeeeel Anky, Rambo, Sommer en al die andere luxe merken).
[/quote]

Tja, dan heb je gewoon een luxe probleem Haha!.

Ik vind altijd wel iets wat ik zogenaamd nodig heb (oftewel: graag wil hebben). Tijdelijk daar even mee gestopt ivm huis + paard, het geld is op Haha!.

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:25

Volgens mij kan ik me behoorlijk goed beheersen Lachen Schijnheilig
Ik kom denk ik niet vaker dan 3 keer per jaar in een ruitersportzaak. En ik kom nooit met meer thuis dan de bedoeling was Schijnheilig Ik bekijk altijd wat ik wil hebben en daar ga ik naar zoeken, als ik niet het goede vind koop ik niets. Maar als ik iets koop is het over het algemeen wel duur Bloos! en ik heb een beetje een hoofdstelverslaving Bloos Heb er 5 Bloos!

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:39

Citaat:
Te vaak, Te veel !

Je haalt de woorden uit m'n mond! Nu ik een eigen paard heb en dus van alles aan moet schaffen, is het wel heel erg. Ik ga ook vaak mee met een vriendin, terwijl ik zelf niets hoef te hebben en tja, dan zie ik vaak toch weer wat leuks...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:46

Weinig.
Als ik iets koop ga ik wel voor de luxere kwaliteit en die dingen zijn erg duurzaam en ik poets en onderhoud alles heel ijverig.
Voor mezelf [rijkleding] wacht ik op uitverkoopjes. Maar dan kan ik wel een beetje door het lint gaan wanneer ik afgeprijsde ANKY truitjes en jasjes zie. Maar goed dat spul draag ik in de sportschool en in mijn vrije tijd en zo'n uitverkoop is er niet zo vaak, al kreeg je in Amsterdam al 30% korting op de collectie Lachen

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:49

Ik ga ook een beetje met Sjuimpje mee, ik heb eigenlijk al het nodige allemaal al. Maarja, dat is net als met kleding, af en toe wil je wel eens wat nieuws, of je het nu nodig hebt of niet!
Het laatste wat ik heb gekocht was een Bartl bontonderlegger hier op Bokt, een heeeeeeel stuk goedkoper als in de winkel, en zaterdag een dik fluwelen sjabrak in de ruitersportzaak die in de aanbieding was, 21 Euro.
Ik probeer dus altijd koopjes mee te pakken, maar dan wel mooie, geen zooi. Ik denk ook altijd 3 keer na of ik het wel echt nodig heb!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:34

Eigenlijk kom ik er bijna nooit.

Alleen als ik iets echt nodig heb. Laatst had Felix mijn teugels gesloopt dus die heb ik even laten maken voor 1,30 . Haha!

Ik koop nog wel eens wat 2e hands.

Onlangs op bokt nog een schapenvacht pad, onwijs mooi ding ben er heel blij mee.

En op e-bay laatst nog een hoofdstel( scheelt vaak hoge kosten als je het hier koopt).

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:57

Ik kom er alleen als ik iets nodig heb en das niet zo heel vaak. Binnenkort hebben we weer een wormenkuur nodig dus als er dan iemand van de familie een gaat halen ga ik misschien wel mee, vind het wel leuk om te kijken of er al nieuwe kleurtjes zijn. Tuurlijk zit er tussen de shabrakken + bandages en halsters altijd wel wat leuks, maar ik kan me inhouden om het niet te kopen Lachen Ik zou het wel willen hebben maar meestal houd iemand me wel tegen door te zeggen "nee joh das zonde we hebben al genoeg shabrakken" of iets van "wat heb je daar nou aan, een halster word toch zo weer vies" daarom koop ik het dan meestal niet en ook omdat ik het toch wel duur vind voor iets wat ik niet zo dringend nodig heb. We hebben nu 4 shabrakken (vergeleken met andere mensen op bokt misschien erg weinig Tong uitsteken), misschien dat er in de zomer nog een bijkomt als ik echt een bepaalde kleur graag wil hebben maar eigenlijk is het dus helemaal niet nodig. Bandages zou ik er dan ook wel bij willen maar die gebruik ik bijna nooit dus das dan weer zonde maar het staat wel weer mooi.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:31

Ik kom er niet zo vaak, meestal vind ik dat ik wat nodig heb, maar als ik er over na ga denken, is het hartstikke nutteloos (of heb ik het al in veelvoud Tong uitsteken )
Ik kom er hooguit een keer of 4/5 per jaar..

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:42

heel erg veel....en nu nog een probleem, waar mijn paardje staat, zit een ruitershop aan....o, ik neem dit ook mee, schrijf maar op. tja, de rekening komt einde van de maand zelf wel.