Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
baudyh schreef:Krijgen jullie nooit homeless thuis?

Sjuimpje"]
[quote="Anoukie"][quote="Sjuimpje schreef:Ik nog maar heel weinig...
Ruitersportzaakjes zijn altijd alleen maar bedroevend; ik kom in een zaak, helemaal in de shopping-mood, en vervolgens kom je tot de conclusie dat je alles al hebt (behalve een rondgenaaide Passier maar daar heb ik het budget niet voor).
Maar dan is je "huis-ruitersportzaak" natuurlijk ook niet echt groot,...
.
.
Ik bekijk altijd wat ik wil hebben en daar ga ik naar zoeken, als ik niet het goede vind koop ik niets. Maar als ik iets koop is het over het algemeen wel duur
en ik heb een beetje een hoofdstelverslaving
Heb er 5

scheelt vaak hoge kosten als je het hier koopt). 
Ik zou het wel willen hebben maar meestal houd iemand me wel tegen door te zeggen "nee joh das zonde we hebben al genoeg shabrakken" of iets van "wat heb je daar nou aan, een halster word toch zo weer vies" daarom koop ik het dan meestal niet en ook omdat ik het toch wel duur vind voor iets wat ik niet zo dringend nodig heb. We hebben nu 4 shabrakken (vergeleken met andere mensen op bokt misschien erg weinig
), misschien dat er in de zomer nog een bijkomt als ik echt een bepaalde kleur graag wil hebben maar eigenlijk is het dus helemaal niet nodig. Bandages zou ik er dan ook wel bij willen maar die gebruik ik bijna nooit dus das dan weer zonde maar het staat wel weer mooi.