Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Plantje15 schreef:Tiquira_Jill schreef:bij ons wordt de bovenste laag van de stalbeddeking eraf gehaald en dan komt er over een laag van +- 10cm nog 1 pak vlas.
drinkbak en voerbak worden niet schoongemaakt.
ik mest hem altijd helemaal uit voor ik mijn paard erin zet.
ik heb genoeg stallen gezien waar niet werd uitgemest of opgestrooid.
maar ook waar dat wel werd gedaan.
maar nog nooit een plek waar ze stallen uitspoten.
hoe moet ik dat dan voor mij zien? bij ons is geen afvoer in de stallen of in de gang.
Nu ben ik ook echt niet moeilijk en verwacht eigenlijk helemaal niks qua schoonmaak van stallen bij aankomst, maar een volledig nieuwe stalbedekking zou ik toch wel fijn vinden. Paard in de plas en poepdeeltjes van een andere paard laten staan vind ik toch geen fijn idee.
Tiquira_Jill schreef:bij ons wordt de bovenste laag van de stalbeddeking eraf gehaald en dan komt er over een laag van +- 10cm nog 1 pak vlas.
drinkbak en voerbak worden niet schoongemaakt.
ik mest hem altijd helemaal uit voor ik mijn paard erin zet.
ik heb genoeg stallen gezien waar niet werd uitgemest of opgestrooid.
maar ook waar dat wel werd gedaan.
maar nog nooit een plek waar ze stallen uitspoten.
hoe moet ik dat dan voor mij zien? bij ons is geen afvoer in de stallen of in de gang.
ruitje schreef:Dat doe je niet even met 1 box tussendoor. Hoe doen anderen dat dan? Ga je de muren en de plafonds langs met een vaatdoek oid?
Dat er geen mest meer in ligt van de vorige a la, maar als het toch gewoon een opgestrooide box is, vind ik dit voldoenden.
Topic zet mij wel aan het denken hoor, in wat mensen verwachten op de eerste dag en ook hoe wij naar stallen kijken en nieuwe klanten dat dus doen. Valt voor ons ook nog wel wat te halen denk ik...
Temeraire schreef:Ik zou echt niet blij zijn als mijn paard op een reeds bestaande laag vlas geplaatst zou moeten wordenook niet met een nieuw pakje er overheen.
horsier schreef:Temeraire schreef:Ik zou echt niet blij zijn als mijn paard op een reeds bestaande laag vlas geplaatst zou moeten wordenook niet met een nieuw pakje er overheen.
Ik zou daar wel blij mee zijn. Een geheel nieuwe bodem met vlas is spekglad. Laat die van mij maar op een mooi stevig bed van voorganger staan. Schone toplaag en ik ben blij.