Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Penotti schreef:Nee die waren niet zwakker, wel opgesloten, dat is waar het mis gaat, die kunnen nergens heen.
Die kunnen niet over het draadje springen wat de wolf wel kan.
Overigens ben ik echt niet bang dat mijn paarden ineens aangevallen gaan worden, moet maar toevallig de mijne zijn. Maar je kunt niet meer stellen dat ze alleen maar zwakke pakken, nee de wolk pakt de makkelijkste. Hier in Nederland dan. Is geen natuur hier, hij gaat gewoon het lopend buffet in.
_Penotti schreef:Dat is zo. Maar de mond houden heeft nog minder zin.
Maar hier op bokt, op andere socialmedia, kun je mensen wel laten inzien dat voorstander van de wolf zijn misschien niet zo heel lekker voor je beestjes kan zijn.
Laten inzien dat iets als hondenbewaking niet kan, dat zoveel hoge stroomnetten niet kan en het ook schadelijk is voor het andere wild als het wel veelvuldig ingezet zou worden..
Zo dat mensen een beetje gaan nadenken als ze zeggen een wolf wat leuk.
Tiquira_Jill schreef:ik heb in uffelte gestaan in het bos aan de rand van het natuurgebied.
er waren ook geen huizen zoals een woonwijk dus het was echt een afgelegen weide.
3 draden stroomdraad.
ik had toen 1 shetlander (80cm) en een d pony.
nooit problemen mee gehad. in de weide naast ons hadden ze zelfs een kudde koeien die zeg maar op de wei stonden tot ze 'groot' genoeg waren.
en dus ook kalfjes niet 1 of 2 maar zeker wel 10.
bij ons nooit problemen geweest.
dus ik zou gewoon lekker gaan met je pony's want je kan er geweldig rijden en mennen en overal heen, hei ,bos of dorpjes
Tiquira_Jill schreef:ja ,
nee dat snap ik volkomen.
ik zeg alleen dat ik er hier nooit iets van gehoord of gemerkt heb.
toch nog een fijne vakantie toe gewenst!
angrywolf schreef:Sorry TS maar je bent echt heel grappig, Moet hier behoorlijk hard om lachen![]()
Je blijft het maar proberen