Maartje_M schreef:Geen idee eigenlijk of hier in de buurt wat zit... Maar ik volg op instagram en facebook wel het een en ander en heb daar al wat inspiratie opgedaan ook.
Ik zag van de week een hele gave track op facebook inclusief een afsprong etc, maar daar liep mijn man niet direct helemaal warm voor haha. Maar ik wil vooral zelf eerst ook even tekenen. Denk dat als het uiteindelijk een groene bedoeling wordt en geen parcours van hekjes en draadjes zeg maar, dat hij het wel leuk vindt
Afsprong is het enige wat ik niet durf nu, maar mijn oudste is 27. En zij is lievelingetje van ML, dus die vindt het al snel een beetje gevaarlijk. Alles moet veilig zijn. Ze kan het overigens wel hoor, ze is super fit en kan het beter dan een ruintje van ons. Maar zoals de poel, moest ik dichtmaken, zodat ze niet erin zouden storten bij het steile gedeelte. Daar heb ik wel even moeten kletsen dat het echt dicht zou komen, veilig etc.
Wij hebben een grote laurier haag weg moeten halen, dus is wel kaal. Maar planten goed aan. Het duurt alleen zo lang.