xsheila06 schreef:Word al mooi hoor!Eigenlijk ben ik nu ook benieuwd naar je paardje
Vanmiddag krijgen jullie weer een update

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xsheila06 schreef:Wat een leukerd!maar lijkt zij niet heel erg op het paardje op je profielfoto (weet niet welke dat is)?
bigone schreef:Prachtig plekje, wat betreft de troep die je in de paddock vond : Onze rijbak ligt er nu 30 jaar en nog steeds komen er zaken boven. Vooral glas, scherven van servies en oude metalen voorwerpen ( sloten, pennen) Het is echt ongelooflijk wat er door de grond naar boven word gewerkt . Vroeger had je geen milieu straat en werd echt alles in de grond gestopt dus bereid je maar vast voor.
Delaja schreef:Ahh wat bijzonder!xsheila06 schreef:Wat een leukerd!maar lijkt zij niet heel erg op het paardje op je profielfoto (weet niet welke dat is)?
Klopt, bijna een exacte kopie van mijn eerste paard (1,5 jaar geleden in laten slapen). Ook dezelfde blik in de ogen en net als de eerste is deze vlak voor haar 5e verjaardag bij mij gekomen, super bijzonder dus!
Em_ schreef:Echt heel leuk! Hoe gaat 't nu? Staan er ook al andere paarden of staat ze alleen?
Maartje_M schreef:Altijd leuk, zelf spelen met beton haha! Wat komt er op?