Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tienus63 schreef:Ik weet niet of ik het bedrag goed gehoord heb, maar ondernemers die zich niet houden aan de maatregelen die per 15-3-2020 18 uur gelden voor hun branche, krijgen een boete van € 10.000 ??
Er wordt duidelijk gehandhaafd.
Deskundige komt zo aan het woord op bed 1 bij WNL.
Dat lijkt me ook iets waar pensionstallen en maneges rekening mee moeten houden, ik hoop voor die bedrijven dat hun klanten rede voor emotie laten gaan en vertrouwen hebben in pension -en manegehouder.
Edit, bedrag wel juist gehoord.
Dhr Aptroot van veiligheidsregio Haaglanden vertelde dit. Weliswaar noemde hij alleen de horeca.
Bij eerste constatering € 10.000 boete, bij tweede constatering loopt dit op naar € 50.000.
SweetVanille schreef:Als ik niet meer bij mijn eigen paard zou kunnen komen hebben ze toch echt ruzie met me.
Gelukkig sta ik erg kleinschalig (+-7 paardeneigenaren), en in een omgeving waar (nog) geen besmettingen zijn. We zijn hier erg nuchter en houden gewoon wat afstand, meer niet.
Utixo schreef:SweetVanille schreef:Als ik niet meer bij mijn eigen paard zou kunnen komen hebben ze toch echt ruzie met me.
Gelukkig sta ik erg kleinschalig (+-7 paardeneigenaren), en in een omgeving waar (nog) geen besmettingen zijn. We zijn hier erg nuchter en houden gewoon wat afstand, meer niet.
Wie heeft ruzie met je? Als het vanuit de overheid wordt besloten, heb je daar echt helemaal niets meer over te zeggen, dan heb je het te accepteren.
Utixo schreef:SweetVanille schreef:Als ik niet meer bij mijn eigen paard zou kunnen komen hebben ze toch echt ruzie met me.
Wie heeft ruzie met je? Als het vanuit de overheid wordt besloten, heb je daar echt helemaal niets meer over te zeggen, dan heb je het te accepteren.
Anoeska27 schreef:frutsels schreef:Nou met mij hebben ze dan ook ruzie hoor. Je paard heeft basisbehoeften nodig. Net zoals een hond die uitgelaten moet worden. Wilde jij die voor 3 weken in huis laten poepen en plassen dan?
En daar zal dan de pensionhouder voor moeten zorgen als echt alles op slot gaat.
Tancreda4 schreef:Of gewoon even geen koffie drinken. Tussen neus en lippen werd dat hier ook gezegd; doe je ding, en koffiedrinken kan je wel weer thuis.