Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jenara schreef:Wel met hem nog een zeer goed gesprek gehad en nu heb ik dus volledig uitsluitsel dan mijn
voormalige "vriendin" gewoon aan het liegen was.
elnienjo schreef:Jenara schreef:Wel met hem nog een zeer goed gesprek gehad en nu heb ik dus volledig uitsluitsel dan mijn
voormalige "vriendin" gewoon aan het liegen was.
In wat voor opzicht? Heeft die staleigenaar haar ook door? En hij wil nog steeds met haar door ondanks dat ze pensionklanten wegjaagt?
Veel plezier op je nieuwe stal, klinkt in elk geval op meerdere fronten als een vooruitgang!
betadine schreef:Hey Ts. Ik begrijp je volkomen. Een hobby is zo veel leuker als die gedeeld kan worden. Als je voor het sociale aspect maar op 1 persoon kunt rekenen loopt dat eigenlijk altijd wel op een bepaald moment fout. Hier de paarden aan huis en heel blij dat ik een eigen paardje heb ingeruild voor een pensionklantje om samen op buitenrit te gaan. Daarbuiten train ik veel op verplaatsing en wil ik terug aansluiten bij een vereniging. Ik raak ook minder gemotiveerd als het sociale aspect wegvalt en snap je dus volledig. Hopelijk is het snel eind maart en leer je leuke mensen kennen daar en krijgt je paard het evenzeer naar zijn zin.