Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
betadine schreef:Waw Jinte. Jaloers ! Halve meter uitgraven zal ook wel een onderneming geweest zijn. Vrees dat ik bij zo een onderneming ruzie krijg met de gemeente. Ik zit op landbouwgrond van 'waardevolle' aard. Dus buiten roosters of ander verwijderbare dingen durf ik niets aan.
Dorien92: Welke bodem is dat juist. Zijn dat tegels ?
suffie schreef:Ik ben gewoon jaloers op jullieHier hoef je echt niet bij de gemeente aan te komen dat je een stukje van de weide wilt verharden al is het maar met paddock roosters. Wij zitten helaas in een archeologisch gebied, dus dat betekent in de winter blubber rond de voerplekken.
Gewoon doen is ook geen optie, er wordt flink gecontroleerd in het buitengebied.
Sanet schreef:suffie schreef:Ik ben gewoon jaloers op jullieHier hoef je echt niet bij de gemeente aan te komen dat je een stukje van de weide wilt verharden al is het maar met paddock roosters. Wij zitten helaas in een archeologisch gebied, dus dat betekent in de winter blubber rond de voerplekken.
Gewoon doen is ook geen optie, er wordt flink gecontroleerd in het buitengebied.
Rubber tegels erop dan? Dat kun je zo weer weghalen... niet van die kleintjes uiteraard, want dat blijft niet liggen. Zou dat mogen?
Sanet schreef:suffie schreef:Ik ben gewoon jaloers op jullieHier hoef je echt niet bij de gemeente aan te komen dat je een stukje van de weide wilt verharden al is het maar met paddock roosters. Wij zitten helaas in een archeologisch gebied, dus dat betekent in de winter blubber rond de voerplekken.
Rubber tegels erop dan? Dat kun je zo weer weghalen... niet van die kleintjes uiteraard, want dat blijft niet liggen. Zou dat mogen?
Spaikey schreef:Even een andere vraag. Hebben jullie nooit last van zandkoliek? Ook met kleinere pony's die minder hooi eten?