Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) de zeikerd. schuimpie schreef:Ik ben er net op gewezen dat ik in juli nog voor de oude prijs ingekocht heb en deze tegenwoordig bij 298 euro ligt voor een pallet van 50 zakken. Daarmee komt de zakprijs op 5,96 uit en klopt mijn berekening dus ook niet meer voor diegene die nu een pallet inkopen.
Daantj__ schreef:schuimpie schreef:Ik ben er net op gewezen dat ik in juli nog voor de oude prijs ingekocht heb en deze tegenwoordig bij 298 euro ligt voor een pallet van 50 zakken. Daarmee komt de zakprijs op 5,96 uit en klopt mijn berekening dus ook niet meer voor diegene die nu een pallet inkopen.
Maar dan nog bedankt voor het delen. Toch nuttig om zo overzichtje te zien en te kijken hoe het het verbruik bij iemand in de praktijk is
Je bent nu ongeveer aan de 3 maanden. Ga je zo door met bijstrooien? Of ga je de stallen binnenkort nog weer eens helemaal leeg halen en opnieuw beginnen?
Kirrr schreef:Omdat het hier ondertussen ook al over vanalles gaat mijn vraag er ook even tussen.
Gebruiken jullie gehakseld stro op dezelfde manier als vlas?
Popstra schreef:Ik gebruik gehakseld koolzaadstro. Net even wat zachter dan vlas. Maak een goed dik bed en haal 1x per week de plasplek weg. Verder elke dag de drollen er uit. Bevalt ons goed plus de mesthoop niet snel vol raakt. Het absorbeerd ook goed.
Heb daarvoor ook eens stro korrels gehad maar vond dat op ten duur erg stoffig worden ondanks ik het gebruikte volgens gebruiksaanwijzing.
Djoena schreef:Ik ben bijna een beetje jaloers op de mensen die hun paarden zonder problemen op strokorrels hebben staan.... want twee van mijn paardjes zien die korrels blijkbaar als paardenbrok en vreten binnen no-time de stal leeg met alle gevolgen vandien