Gevonden voorwerpen in hooi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nietsmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 12:05

SSDesign schreef:
Bij ons kwamen er pas een paar tanden tevoorschijn...[ [url=m/pMeYEn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Das van een koe :wow:

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 12:15

Die slang ... eeuwig zonde :oo
Maar hoe komt ie nou op die manier erop gerold ?

Apart wat er allemaal uit hooi gevonden kan worden. Spullen van mensen is toch wel belachelijk :(

BigOne

Re: Gevonden voorwerpen in hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 12:20

Dode beesten in het hooi , in tien jaar een keer een vogel gevonden,eten baal weggegooid. Verder hooguit wat takjes van bomen. Las hier dat iemand vanalles had gevonden maar ja, was bermhooi ?? Dat is wel zo verschrikkelijk slecht voor dieren.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 12:24

bigone schreef:
Dode beesten in het hooi , in tien jaar een keer een vogel gevonden,eten baal weggegooid. Verder hooguit wat takjes van bomen. Las hier dat iemand vanalles had gevonden maar ja, was bermhooi ?? Dat is wel zo verschrikkelijk slecht voor dieren.

Wij zeggen van wel, stalhouder bleef vol houden van niet. Heel gezeik geweest omdat iedereen op stal boos was (logisch, want was gewoon bende)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 12:28

Ik vind maar heel weinig eigenlijk, takken, stenen een verdwaald stuk plastic hooguit. In het stro wel eens een gedroogde pad. Ben er blij mee, lijkt me niet grappig om elke keer je hooi als suprise ei te moeten openen :=

MvBeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 13:41

Hier wel eens kleine slangetjes en afentoe een grotere tak. Dat is dan wel het hooi uit Frankrijk. Spul van eigen land is tot nu toe wel zonder beesten;)

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 14:06

Hier wat dikke takken, af en toe een gedroogde kikker en ooit eens de stekels van een egel (zonder botten, alleen het vel + stekels). En af en toe een stukje van een plastic zak, maar heel weinig, 1x per 10 balen ofzo.

Ah en een verhakseld vliegenmasker (die strentjes die ze aan het halster hangen), was geweldig voor het repareren van hooinetten! :)

Nickietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 17:41

Tot nu toe was het hooi mooi (lette er niet zo op en geeft het nog maar een dikke maand). Met dit topic begin ik natuurlijk heel achterdochtig te worden en ja hoor, ook hier was het prijs: een hondenpoepzakje...leeg (open gescheurd). :r

Ik heb nog goed gekeken, maar de inhoud gelukkig niet gevonden. Maar ben vanaf nu niet echt meer gerust vrees ik. |o

m_scrabble

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 17:52

Ik zou wel oppassen met dode dieren in verpakt hooi/kuil, botulisme ligt dan op de loer en dat wil je niet meemaken.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 17:58

Hier ooit, schouderblad van denk haas.. stukken duif ( vonden eerst alleen veren) stukjes blik, landbouwplastic, klauw van koe, dooie muis, platte kikker.
Dat was het wel.

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 18:34

Voorheen vonden we wel eens lege shagpakjes. Verder heeeeeel af en toe een stukje hout. Dus het valt mee.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 18:53

Nielojram schreef:
[ [url=m/gVBiQS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij hadden laatst ook wat in het hooi....

Zo, dat is bijzonder.

Maar op deze manier aan de buitenzijde van de rol, dan kan hij haast niet met maaien gedood zijn en in het gras terecht gekomen.

Op deze manier kan eigenlijk bijna alleen als het beest in de balen machine heeft gelegen, lijkt me?

Was het de eerste geperste baal van de dag/ na een pauze??