Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vordur schreef:Hoe is het nu?
Nana_x0x schreef:ik heb hem al gestuurd (hij stuurde zelf berichtjes) dat ik het heel jammer vond dat hij zo reageerde en dat ik enkel maar best doe. ik doe trouwens al bijna alles op stal. ik geef de paarden elke avond eten zet ze buiten en doe de stallen...
ja morgen ga ik bij een andere stal kijken.... vind het gewoon heel jammer in het begin was het echt heel leuk samen op wedstrijd enzo
Nana_x0x schreef:ja ik vond zijn reactie heel vreemd.. ik had hem dus een week niet gezien na die vakantie. had enkele keren gebeld om eens te praten maar nam niet op.. heb ik een berichtje gestuurd of we eens alles konden bespreken geen reactie... dus uiteindelijk via een berichtje laten weten dat ik wegging.
dan heb ik hem uiteindelijk gezien en zei hij: ik ben blij dat je de boodschap begrepen hebt?!ik dacht welke boodschap? de negeer boodschap ?
![]()
Maar ja ik wou het als volwassen mensen uitpraten maar hij had er echt totaal geen gehoor aan. ik moest gewoon meteen mijn auto met al mijn gerief inladen. hij wou zelfs dat ik die avond vertrok (het was ondertussen 21u!) waarop ik zei dat dit onmogelijk was want ik had geen vervoer. 'ja daar had je maar eerder aan moeten denken!'
Dus gisteren nog op de laatste moment (halleluja) een camionette kunnen regelen en ben ze dan snel voor mijn werk gaan ophalen.
voor de nieuwe stal was het geen enkel probleemheel toffe mensen!
Maar ik blijf wel een beetje met een naar gevoel achter.. heb zo lang alles gedaan voor die mensen en nu dit??
Nana_x0x schreef:ja ik vond zijn reactie heel vreemd.. ik had hem dus een week niet gezien na die vakantie. had enkele keren gebeld om eens te praten maar nam niet op.. heb ik een berichtje gestuurd of we eens alles konden bespreken geen reactie... dus uiteindelijk via een berichtje laten weten dat ik wegging.
dan heb ik hem uiteindelijk gezien en zei hij: ik ben blij dat je de boodschap becgrepen hebt?!ik dacht welke boodschap? de negeer boodschap ?
![]()
Maar ja ik wou het als volwassen mensen uitpraten maar hij had er echt totaal geen gehoor aan. ik moest gewoon meteen mijn auto met al mijn gerief inladen. hij wou zelfs dat ik die avond vertrok (het was ondertussen 21u!) waarop ik zei dat dit onmogelijk was want ik had geen vervoer. 'ja daar had je maar eerder aan moeten denken!'
Dus gisteren nog op de laatste moment (halleluja) een camionette kunnen regelen en ben ze dan snel voor mijn werk gaan ophalen.
voor de nieuwe stal was het geen enkel probleemheel toffe mensen!
Maar ik blijf wel een beetje met een naar gevoel achter.. heb zo lang alles gedaan voor die mensen en nu dit??