https://gentiananivalis.blogspot.com/2017/07/hesjing-og-hytransport.html
Hier wordt het dmv van foto's en (noorse) tekst uitgelegd
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
noordje schreef:Zal even kijken of ik een foto ervan kan posten
https://gentiananivalis.blogspot.com/2017/07/hesjing-og-hytransport.html
Hier wordt het dmv van foto's en (noorse) tekst uitgelegd
crystal schreef:Wat leuk! Veel werk om te maken, Wij maken elk jaar Hässjor, een soort van Zweedse hooiruiters. Wij maaien 1,5 Ha met de zeis en hangen het dan meest vers op. Na 3 weken is het dan droog en het beste hooi wat je maar kan wensen en niet weers afhankelijk. Mocht je het intressant vinden heb ik een stuk daarover geschreven op mijn blog.
[ [url=m/Ax0BSD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h9SJIG.jpg]Afbeelding[/url] ]
crystal schreef:Wat leuk! Veel werk om te maken, Wij maken elk jaar Hässjor, een soort van Zweedse hooiruiters. Wij maaien 1,5 Ha met de zeis en hangen het dan meest vers op. Na 3 weken is het dan droog en het beste hooi wat je maar kan wensen en niet weers afhankelijk. Mocht je het intressant vinden heb ik een stuk daarover geschreven op mijn blog.
[ [url=m/Ax0BSD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h9SJIG.jpg]Afbeelding[/url] ]
crystal schreef:ja, dat past prima op de zolderook nog wel meer, we hebben voorheen wel van 3ha erop gehad, maar dan is het wel meer passen en meten
Kwita, Het is geen klederdracht maar historische kleding van het midden 1800. Deze kleding is niet landsgebonden, net als de mode nu, droegen vrouwen deze type kleding in heel europa en in Amerika.
Antheman schreef:crystal schreef:ja, dat past prima op de zolderook nog wel meer, we hebben voorheen wel van 3ha erop gehad, maar dan is het wel meer passen en meten
Kwita, Het is geen klederdracht maar historische kleding van het midden 1800. Deze kleding is niet landsgebonden, net als de mode nu, droegen vrouwen deze type kleding in heel europa en in Amerika.
![]()
Doen jullie dit met zijn 2en?
En je schudt je hooi niet, het verse gras leg je meteen op de frames?