Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilary schreef:Dank je wel, FrNoSwPck schreef:Nou, hier op de Utrechtse Heuvelrug zijn er ook genoeg vliegen en steekbeesten
Ik vind het bij ons nog meevallen. Gisteren twee dazen doodgemept, maar wel zonder vliegendeken gereden en de paarden bleven overdag ook vrijwillig een flinke tijd op de wei.
Skippy01 schreef:@TS als er bij jou niets stekends vliegt: lucky you!
Ik word compleet lek geprikt voor muggen, gebeten door dazen, en het stikt hier al vd wespen. En tel daar dan de flinke hoeveelheden vliegen bij op, plus de processierupsen die bultjes veroorzaken... en we zijn rond![]()
Regio Noord-Brabant-midden.
freetorun schreef:Skippy01 schreef:@TS als er bij jou niets stekends vliegt: lucky you!
Ik word compleet lek geprikt voor muggen, gebeten door dazen, en het stikt hier al vd wespen. En tel daar dan de flinke hoeveelheden vliegen bij op, plus de processierupsen die bultjes veroorzaken... en we zijn rond![]()
Regio Noord-Brabant-midden.
Gek, wij zitten niet ver van elkaar maar hier amper iets te merken. Paard staat - ondanks zn allergie - zonder deken/masker terwijl het hier vorig jaar wel heel erg was volgens stalgenoten.
Ook in het bos geen gespuis te zien behalve de processierups.. en thuis ook geen muggen