Als mijn oudje aan de dunne is was ik de staat wel eens, maar de andere haar staart is nog nooit gewassen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superpony schreef:Netjes hoor. Maar inderdaad ook blij met donkere staarten. Ik was mn paarden nooit en staarten ook niet echt.
Heel af en toe die van mn vos ruin, omdat die weleens wat darmprobleempjes kan hebben. Maar dan doe ik verder niks.
Gister bij de action een spulletje meegenomen. Niet de serum, maar van zelfde merk een ander goedje. Mn man koos het uit en ik vond het wel best. Uiteindelijk moet je het werk toch nog steeds doen. Ga morgen alle staarten doen..........yeah.
DubbelDun schreef:Ben ik blij met donkere staarten... ik ga écht niet wekelijks de staart wassen
Als mijn oudje aan de dunne is was ik de staat wel eens, maar de andere haar staart is nog nooit gewassen.
Stephanie_86 schreef:o]superpony schreef:Netjes hoor. Maar inderdaad ook blij met donkere staarten. Ik was mn paarden nooit en staarten ook niet echt.
Heel af en toe die van mn vos ruin, omdat die weleens wat darmprobleempjes kan hebben. Maar dan doe ik verder niks.
Gister bij de action een spulletje meegenomen. Niet de serum, maar van zelfde merk een ander goedje. Mn man koos het uit en ik vond het wel best. Uiteindelijk moet je het werk toch nog steeds doen. Ga morgen alle staarten doen..........yeah.
Van dat merk van de action is alleen dat serum oké om te ontklitten.. heb al die andere rommel ook geprobeerd en t is allemaal in de kliko beland