pmarena schreef:Als de situatie en relatie er naar is, zou je natuurlijk altijd op de juiste toon iets kunnen zeggen waarbij je eerst grote waardering uitspreekt over de afgelopen 10 jaar hoe alles gegaan is. En aangeven dat je altijd graag geholpen hebt op stal ter compensatie van het niet betalen van stalgeld.
Maar dat je toch benieuwd bent hoe ze dat nu zien, nu je volle bak moet betalen net als de nieuwe klant. Is het dan de bedoeling dat de nieuwe klant ook gaat helpen en op een vergelijkbare manier bij gaat dragen? Of gaan ze er vanuit dat jij nog steeds vanalles zal doen dus zowel in natura bijdragen als volledig stalgeld betalen?
Natuurlijk mag je heel erg blij zijn hoe het de afgelopen jaren verliep. Daar hoef je verder ook geen rechten aan te ontlenen. En je weet nooit of de nieuwe klant snel weer afknapt en vertrekt en het dan weer wordt teruggedraaid ofzo.
Maar ik vind het toch wel bijzonder als de verwachting nu zou zijn dat je zowel volle mep betaalt als dat de rest dan ook door blijft gaan. Zeker als je voorheen al vaak aangeboden hebt om te betalen enzo dan zou je toch denken dat het niet zo is dat ze daar een wrang gevoel aan over hebben gehouden oid
Ik ben wel benieuwd hoe ze het zien
Heel mooi gezegd, dat is ook wat ik vind.