Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pluttersput schreef:Ik breek heel even in in dit topic. Ik heb vlak bij de wei van de pony’s 2 bolesdoorns staan. Ik kan er niks over vinden of die giftig zijn of niet. Zitten nu wel zaden aan, ook de propellers dus. Ik ga ze morgen omplanten, wil het risico niet lopen. Maar weet iemand of die ook giftig zijn?
Pluttersput schreef:[ [url=m/cQVPz5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4tEJYV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Google zegt dat de bolesdoorn een soort op zich is, maar daar kan ik dan dus niks mee...
Janine1990 schreef:[ [url=m/xOawQL.jpg]Afbeelding[/url] ]
????? Viraal???
Pluttersput schreef:Platanoides globosum zegt internet.. waar vind jij dat dan? Dan Google ik verkeerd!
Ibbel schreef:Janine1990 schreef:????? Viraal???
Viraal is een internet/social media termHeeft niets met echt virussen te maken.
Ibbel schreef:Janine1990 schreef:????? Viraal???
Viraal is een internet/social media termHeeft niets met echt virussen te maken.
Morganlefay schreef:Het grote nadeel is dat mensen dit gaan lezen en er hun eigen verhaal van gaan maken en er heel veel esdoorns om gaan omdat....
Goh, zou toch prettig zijn als dit eens gold voor de Berenklauwen dan de Oost Europese of de Japanese Knotweed
Morganlefay schreef:Heel veel giftig groen heeft ook een medicinale werking, denk aan digitalis.
En als je alles wat giftig is ga omhakken cq rooien of platspuiten blijft er weinig groen over in de wereld.
Misschien eens andersom gaan denken en mensen zichzelf en hun beesten wat beter beschermen.
Dit is geen verwijt oid maar als werkelijk alles moet wijken omdat het giftig is draaien wij uiteindelijk zelf onze nek om.