Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maddoxx schreef:Zeker! Helaas had ik hier laatst een gesprek over met de staleigenaresse van de stal waar mijn bijrijdpaarden staan. Haar harde lach en "maar daar ben je toch helemaal geen type voor! Daar weet jij niks vanaf!" waren niet bepaald bemoedigend.
Ik verzorg op dit moment 3 paarden waarvan ik met een lange buitenritten maak. Qua tijd lijkt me dit relatief gelijk tot een paard helemaal zelf doen met lange buitenritten.

alleen nu ik dus zwanger ben niet en denk daarna ook niet...
Altijd fijn om ook eens achter de schermen te kijken wanneer ze je niet verwachten. Heeft mij al veel geholpen.
Een eerste eigen paard is spannend en ik ging op bepaalde momenten echt enorm aan mijzelf twijfelen. Waarom? Omdat ik alles zo goed wilde doen en hoe fijn je stal ook is, een perfecte stal bestaat niet. En als je op een doe het zelf stal staat heb je nét iets meer zelf in de hand en dat is - als je er tijd voor hebt - best lekker! Maddoxx schreef:Zeker! Helaas had ik hier laatst een gesprek over met de staleigenaresse van de stal waar mijn bijrijdpaarden staan. Haar harde lach en "maar daar ben je toch helemaal geen type voor! Daar weet jij niks vanaf!" waren niet bepaald bemoedigend.
.