Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Koper schreef:Tessebes schreef:Ik vraag mij af of de mensen met langere reistijd dan ook elke dag gaan. De mijne staat op 10-15 minuten en ik ga elke dag. 'S avonds moet ik er nog wel wat tijd extra reken ivm parkeerplaats zoeken.
Ik ga 2x per dag en ben ruim een half uur onderweg. Totaal dus zo'n 4,5 uur per dag onderweg van/naar de paardjes, hoewel ik het op werkdagen combineer met reizen naar het werk. Eerst was het minder maar ben inmiddels zelf verhuisd
mirim schreef:Koper schreef:Ik ga 2x per dag en ben ruim een half uur onderweg. Totaal dus zo'n 4,5 uur per dag onderweg van/naar de paardjes, hoewel ik het op werkdagen combineer met reizen naar het werk. Eerst was het minder maar ben inmiddels zelf verhuisd
Kan ik nu niet rekenen of jij niet ?![]()
Maar desalniettemin heb je veel voor je pony’s over door tweemaal per dag te gaan.
VogeltjeM schreef:@TS: ik woon bij jou in de buurt en heb ook jarenlang naar regio Rucphen gereden om dezelfde redenen nog een paar jaar naar Ossendrecht. Ik had het er helemaal voor over; het 24/7 buiten kunnen met schuilstal en de heerlijke bossen
nu staan ze gelukkig aan huis, dat compenseert alle jaren op afstand haha!
corrina1994 schreef:Ik ga elk weekend naar mijn paard, tenminste dat probeer ik, maar ik werk in de horeca en soms moet ik gewoon een dag bijkomen.
Maar de shocker: paard staat 2 uur enkele reis bij mij vandaan.
Omdat er in de buurt niet een plek is zoals ik die wil, paarden 24/7 buiten in kudde, en goeie buitenrij mogelijkheden.
Vanaf waar hij nu staat rijd ik zo naar de duinen en t bos en ook een pluspunt, we hebben een team aan mensen om samen (endurance) te trainen en ik heb ook standaard vervoer naar wedstrijden als ik dat wil.
Ik kan me niks beters wensen, behalve dan iets wat dichterbij is. Maar ik denk dat ik eerder zelf die kant op verhuis uiteindelijk dan dat ik mijn paard verhuis.
Tessebes schreef:Misschien een rare vraag corrina, maar hoe kan je voor endurance trainen in max 2 dagen per week? Of wordt je paard daar nog getraind tijdens jouw afwezigheid?