Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sweet_angel"]
[quote="Tessebes"][quote="youngster schreef:Ja en dan?? Kan je er ruim 2 jaar naar gaan kijken.. Dat is niet leuk hoor, wordt je echt zat..
sweet_angel schreef:dankje MsMarit. mijn veulen hoeft geen nuroot te worden op stal.. ook al staat hij heel de dag binnen...(wat niet het geval is) ik ben minstens per dag 3 uur met dr bezig waardoor ze dus ook alle aandacht en beweging krijgt die ze nodig heeft etc. en van de kosten ben ik me egt wel bewust. die heb ik ook als ik een volwassen paard heb maar goed...
sweet_angel"]
[quote="gijsenkim schreef:veulens horen niet op stal op te groeien...... die horen op het land op te groeien, het liefst met een hele berg andere paarden........

gijsenkim"]
[quote="sweet_angel"][quote="gijsenkim schreef:veulens horen niet op stal op te groeien...... die horen op het land op te groeien, het liefst met een hele berg andere paarden........

Saskia9 schreef:waarom een veulen??
waarom niet meteen een 2 jarige...verschilt niks in prijs..denk aan alle kosten die je kwijt bent tot de tijd dat je erop kan gaan rijden..