Wie is aansprakelijk, de eigenaar of ik?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:44

Kijk er is een verschil tussen goed fatsoen en gelijk hebben Haha!

Over jouw voorbeeld van een deken in het gangpad leggen; als er dan een paard op gaat staan vind ik dat idd je eigen schuld. Maar uit goed fatsoen zorg je dat je paard uiteraard niet over die deken heel loopt.

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 21:46

Ik bedoel gewoon dat je als je je paard ergens neerzet, je in ieder geval even alle spullen uit zn loopruimte moet halen, zeker als je weet dat hij loperig is. Daar waar zij stond te poetsen is ook naast de poetsplaats, dus niet eens een de reguliere plek waar we altijd staan te poetsen. Die poetskist had ik dus gewoon bij alle andere paarden gewoon kunnen laten staan, kortom jij bent verantwoordelijk voor je eigen paard, dus ook voor wat hij doet

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:48

en jij bent verantwoordelijk voor je spullen.
jij weet ook dat die pony loperig is, maar je brengt niet ff je spullen in veiligheid
wat een gezeur om niks.

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 22:14

Inderdaad gezeurv om niks, maar het is heel vervelend als je zoiets gebeurd. Ik had het idee dat mijn spullen in veiligheid stonden, maar dat was het probleem niet eens. Als je goed gelezen hebt, heb je kunnen lezen dat het mij gaat om de reactie van die vrouw en de manier waarop ze met me om is gegaan. Het gaat mij echt niet zozeer om die poetskist of het geld, ik heb allang weer een nieuwe. Het gaat mij om mn vertrouwen die behoorlijk is beschaamd door haar, terwijl ik het anders had willen oplossen, maar goed lees eerst het topic goed en geef alleen antwoord als je serieus bent.