Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vera"]
[quote="perlee schreef:Hihhiii ja het is wel erg uitnodigend he denk dat als ik paard zou zijn inderdaad zoiets zou hebben van he das leuk HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP![]()
![]()
![]()

Anouk01 schreef:Dat weet ze dus niet echt. Ze wil hem graag als dekhengst. Maar ze weet niet of hij dat wel kan worden ofzo...
Citaat:G Habibi is een kruising tussen een zwarte Arabier genaam G Basgier en een Appaloosa/Pinto genaamd Sissy.
Citaat:In het voorjaar wil ik met hem naar de keuring van NRPS. Ik hoop natuurlijk dat hij als ik hem hengst kan laten dat hij dan een dekhengst word!
Clitia"]
[quote="Anouk01 schreef:Dat weet ze dus niet echt. Ze wil hem graag als dekhengst. Maar ze weet niet of hij dat wel kan worden ofzo...
Anouk01"]
[quote="Clitia"][quote="Anouk01 schreef:Dat weet ze dus niet echt. Ze wil hem graag als dekhengst. Maar ze weet niet of hij dat wel kan worden ofzo...
Lieke schreef:Dat over knol, sommigen zien dat net zo als een gewoon paard, ik noem mijn paard ook knol zonder dat ik daar iets negatief mee bedoel en ik weet dat clitia dat ook niet negetief bedoeld.